//

Review (herziene versie) iWood for iPhone Case

Review (herziene versie) iWood for iPhone Case discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik denk dat die inmiddels erg verkleurd is, ik ken padouk erg goed en in de zon wordt het heel wat anders! Maar idd een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-09-08, 09:43
mneerhout mneerhout is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 150
Standaard

ik denk dat die inmiddels erg verkleurd is, ik ken padouk erg goed en in de zon wordt het heel wat anders!
Maar idd een vreselijk mooi case zeg, ik heb erg veel padouk liggen, maar is mij teveel werk zoiets te maken, ik hou het bij tafels en vloeren.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-09-08, 11:11
SoundForge's schermafbeelding
SoundForge SoundForge is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 197
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik1965 Bekijk bericht
@soundforge:
Volgens mij heb je die iwood nu ongeveer een half jaar. Kun je iets zeggen hoe hij na deze periode je bevalt? ik vind jouw gekozen kleur de mooiste en overweeg ook om 'm te kopen. Wel twijfel ik nog omdat hij met die iwood wellicht niet makkelijk in een cradle (houder) in je auto te plaatsen zal zijn, dus moety je m steeds in en uit de iwood halen...
Complimenten ook van mij voor je review overigens!
Erik
Erik, allereerst bedankt voor je complimenten.

Voor wat betreft mijn ervaring(en) kan ik je mededelen dat de iWood case mij nog steeds uitermate goed bevalt. Heb totaal nog geen problemen ondervonden, vind de case nog steeds gebruiksvriendelijk en hij beschermt (hoofdzaak van een case) mijn iPhone uitstekend, want mijn iPhone verkeerd nog steeds in "nieuwstaat". Ik krijg ook nog regelmatig reacties in de trend van "wat heb jij daar nou?" en "zoooo, da's mooi, man".

Betreffende het plaatsen van de iPhone met iWood case in een cradle kan ik je vertellen dat dit eventueel wat problemen kan geven gezien de aansluiting iets dieper komt te liggen door de case en de gehele iPhone natuurlijk wat dikker wordt, maar de usb kabel die bij de iPhone geleverd wordt past in ieder geval prima. Zelf gebruik ik geen accessoires waar ik mijn iPhone in moet plaatsen, maar ik weet dat er voor het plaatsen van de Iphone met case, een adapter te verkrijgen is, waardoor de iPhone met case gewoon weer te plaatsen is in een cradle. Ook zijn er voor de koptelefoonaansluiting verloopkabeltjes te verkrijgen (heb er zelf een van Griffin, die je hier kan vinden).

Nou, ik hoop dat ik je zo van voldoende info heb voorzien en zou zeggen...."gewoon" kopen zo'n iWood case.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mneerhout Bekijk bericht
ik denk dat die inmiddels erg verkleurd is, ik ken padouk erg goed en in de zon wordt het heel wat anders!
Maar idd een vreselijk mooi case zeg, ik heb erg veel padouk liggen, maar is mij teveel werk zoiets te maken, ik hou het bij tafels en vloeren.
mneerhout, de verkleuring is mij reuze meegevallen. Mijn iWood case is wel iets verkleurd, maar zeer miniem. Had wel gelezen dat padouk erg donker van kleur kan worden, maar (gelukkig) is dit bij mij niet het geval. Kom ook niet veel in de zon met mijn iPhone, dus dat zou het kunnen zijn.
  #23  
Oud 08-09-08, 14:01
Bluerein Bluerein is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 4
Standaard

Is er al iets bekend over de case voor de 3G? Heb er niets meer van gehoord en ook emails naar miniot geven geen antwoord.
  #24  
Oud 08-09-08, 17:36
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluerein Bekijk bericht
Is er al iets bekend over de case voor de 3G? Heb er niets meer van gehoord en ook emails naar miniot geven geen antwoord.
https://www.miniot.com/miniot/shop/buy_iphone.php , zo moeilijk om even op de site zoeken, ik had het al binnen een minuut gevonden
  #25  
Oud 08-09-08, 17:45
Bluerein Bluerein is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 4
Standaard Miniot

Dank! Had ik inmiddels ook weer eens gedaan en inderdaad is ie beschikbaar. Heb meteen besteld!
  #26  
Oud 13-09-08, 09:14
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Is er iemand die weet hoeveel je telefoon ongeveer zwaarder wordt?
Neem aan dat het hout ook een bepaaald gewicht heeft

Zit er namelijk aan te denken om dit aan te schaffen voor mijn Iphone
  #27  
Oud 14-09-08, 15:18
SoundForge's schermafbeelding
SoundForge SoundForge is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 197
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knny Bekijk bericht
Is er iemand die weet hoeveel je telefoon ongeveer zwaarder wordt?
Neem aan dat het hout ook een bepaaald gewicht heeft

Zit er namelijk aan te denken om dit aan te schaffen voor mijn Iphone

De iWood case weegt praktisch niets en zorgt er dus voor dat je telefoon minimaal in gewicht toeneemt.

Zou de iWood gewoon aanschaffen als ik jou was!

greetz,
SoundForge
  #28  
Oud 14-09-08, 15:35
SoundForge's schermafbeelding
SoundForge SoundForge is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 197
Standaard

Nu ik hier toch ben wil ik even iets kwijt over de werkelijk fantastische service van de firma Miniot.

Afgelopen week viel mijn iPhone uit de borstzak van mijn overhemd op de grond. Tot mijn grote schrik lag mijn iPhone daar op de grond met.......je raad het waarschijnlijk wel.............een kapotte iWood case. De iWood case had uitstekend z'n werk gedaan, want mijn iPhone was nog puntgaaf. Echter de iWood case zelf had dus de geest gegeven. Ik baalde als een stekker!!

Ik heb toen een e-mail gestuurd naar de firma Miniot met hierin mijn droevige bericht/relaas en kreeg binnen een uur bericht terug met de mededeling dat zij eea betreurde en dat ze mij de komende week, kosteloos, een geheel nieuw exemplaar zullen toesturen! Man, je wil niet weten hoe happy ik was met dit bericht. Ik wil daarom hierbij de firma Miniot nogmaals van harte danken voor deze TOP SERVICE!!

Greetz van een zeer tevreden iWood bezitter.

Laatst gewijzigd door SoundForge; 14-09-08 om 15:44.
  #29  
Oud 14-09-08, 16:31
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SoundForge Bekijk bericht
De iWood case weegt praktisch niets en zorgt er dus voor dat je telefoon minimaal in gewicht toeneemt.

Zou de iWood gewoon aanschaffen als ik jou was!

greetz,
SoundForge

Heb hem besteld
Kleur Paddouk en Apple logo op achterzijde

Nu afwachten
  #30  
Oud 14-09-08, 17:28
SoundForge's schermafbeelding
SoundForge SoundForge is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 197
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knny Bekijk bericht
Heb hem besteld
Kleur Paddouk en Apple logo op achterzijde

Nu afwachten

Goede keuze!

Laat nog wat van je horen als je hem binnen hebt.

greetz,
SoundForge
  #31  
Oud 27-09-08, 14:14
alo-b alo-b is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Dicht bij den haag
Berichten: 150
Standaard

Wij hebben er al een jaar 1. Eerst kwamen deze uit amerika. Overigens stond er toen dat er 8 weken levertijd was naar Nederland en kreeg ik hem binnen 3 weken thuis opgestuurd. Helaas is een stuk van de onderkant bij ons afgebroken.
  #32  
Oud 30-09-08, 21:55
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SoundForge Bekijk bericht
Goede keuze!

Laat nog wat van je horen als je hem binnen hebt.

greetz,
SoundForge
Als het goed is gaan ze hem deze week versturen
  #33  
Oud 30-09-08, 22:45
SoundForge's schermafbeelding
SoundForge SoundForge is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 197
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knny Bekijk bericht
Als het goed is gaan ze hem deze week versturen

Helemaal top man! We zien de foto's graag tegemoet.

Overigens hoop ik ook deze week m'n nieuwe iWood Padouk case te mogen ontvangen.

greetz,
SoundForge
  #34  
Oud 20-04-09, 00:20
rubbyphone rubbyphone is offline
• iOS 12.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Londen, United Kingdom
Berichten: 24
Standaard

Leuk topic dit. Allemaal goede reacties, leuk om te lezen! Ik zat laatst op de apple store te kijken en zag hem staan ik dacht woow echt gaaf! Maar toen ik op hun site ging kijken zag ik dat er nu een cobra versie is met een dubele streep. Nadat ik die zag was ik helemaal verkocht. Kost wel €120,- maar ik ga hem waarschijnlijk morgen toch kopen met een dock (de padouk). Krijg als het goed is m'n zuur verdiende eurootjes binnen ;-) dus moet dat wel lukken.
Zodra ik hem binnen heb plaats ik ook een review met duidelijke foto's!
Ik heb nu trouwens de vroom case van case-mate met een banden profiel, maar door het rubber is hij moeilijk uit mijn broekzak te halen.

Mijn vraag is nog of hij snel uit je handen glijd? Maar volgens mij valt dat wel mee.

Groet,
Ruben
  #35  
Oud 23-04-09, 00:05
rubbyphone rubbyphone is offline
• iOS 12.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Londen, United Kingdom
Berichten: 24
Standaard

Ik heb hem inmiddels besteld, ik kan niet wachten!

Groet ruben
  #36  
Oud 22-03-10, 13:23
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Een oudere topic weer even open bashen. ;-)
Zeer goede review. Heb zelf de iWood Cobra Padouk/Maple vandaag besteld en hoop hem binnen twee weken te ontvangen. Hopelijk zal het me zoveel plezier geven als het SoundForge heeft gegeven. Een uitstekende review heb je gegeven en kom tegen die tijd wel met foto's, mochten mensen dat willen. Mooie thema had je trouwens.
  #37  
Oud 02-04-10, 20:52
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Ik heb hem zojuist ook binnen gekregen!
Foto's:
Spoiler

Veel foto's, ik weet het. Maar zo kunnen jullie zelf een goede impressie krijgen van de iWood Cobra. Hoe de naden op elkaar zitten, dat het inderdaad een stuk hout is dat gebruikt is. Dat de iPhone er absoluut niet veel dikker uitziet.
Heb verder een ZAGG InvisibleShield erop zitten, mochten mensen dat willen weten. Binnen een week moet mijn nieuwe screenprotector binnen zijn van Brando.

Laatst gewijzigd door King1987; 02-04-10 om 20:56. Reden: spoiler aangepast dat hij wel werkt.
  #38  
Oud 24-06-10, 13:04
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Vanuit het niets heb ik een barst in mijn iWood Cobra zitten. Ben daar echt niet blij mee en er is ook een redelijke stuk hout weg. Foto's kunnen jullie via deze link kijken: Flickr: BillSplate's Photostream (nee, geen reclame, gebruik mijn Flickr account verder niet).

Heb vandaag Miniot even gemaild. Hopelijk kunnen zij iets voor me betekenen, want vind dit wel raar. Heb mijn iPhone niet laten vallen o.i.d. Ben er juist uiterst zuinig mee, waar vele iPhone gebruikers zich wel in zullen herkennen.
  #39  
Oud 01-07-10, 13:35
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Gisteren is mijn nieuwe iWood Cobra al binnengekomen! Zou zelf eergisteren al kunnen zijn, maar de post (TNT) is bij ons langzaam. Echt een topservice van Miniot. Je betaalt misschien een groot bedrag, maar je krijgt er geweldige service voor terug. Hulde!
  #40  
Oud 13-07-10, 11:49
JJoosten69 JJoosten69 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 17
Standaard

Hij ziet er in ieder geval prachtig uit!
Ik moet 'm ook hebben (A)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vragen over Iwood case die ik zelf ga maken Silfer iPhone accessoires en onderdelen 9 16-04-08 19:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:05.