//

Review (herziene versie) iWood for iPhone Case

Review (herziene versie) iWood for iPhone Case discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Prachtige case inderdaad, maar zeer kwetsbaar. Voor mij hoeft het niet meer. Case 1: Na korte tijd werkte werkte het klik-mechanisme niet meer, waardoor de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 09-08-10, 18:01
Halertje Halertje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

Prachtige case inderdaad, maar zeer kwetsbaar. Voor mij hoeft het niet meer.

Case 1: Na korte tijd werkte werkte het klik-mechanisme niet meer, waardoor de twee helften niet aan elkaar bleven zitten. Miniot stuurde een nieuwe. Hulde!
Case 2: Na korte tijd brak het dunne deel van dit exemplaat, aan de onderkant van de case, Miniot stuurde een nieuwe. Hulde!
Case 3: Een half jaar verder. Weer brak het onderste dunne deel. Mail gestuurd aan Miniot. Geen enkele reactie meer. Uitermate slordig, ook al had ik ze gemaild dat ik geen nieuw exemplaar meer wilde door mijn slechte ervaringen. Ze zullen daar weld denken dat ik er mee smijt, terwijl ik altijd zeer zuinig ben op mijn spulletjes. Een eventuele restitutie van het geld (geheel of gedeeltelijk) heb ik aan Miniot overgelaten. Maar kennelijk vinden ze het niet meer de moeite waard te reageren. De keren daarvoor kreeg ik razendsnel antwoord. Nu heb ik dus een kapot houten case met mijn naam erin gegraveerd, een verjaardagscadeautje dat niet werkt. Voor mij dus geen Miniot meer.


Mijn alternatief: een hoesje van Freitag, gemaakt van canvas. Onverwoestbaar, maar wel minder mooi.

Laatst gewijzigd door Halertje; 09-08-10 om 18:03.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vragen over Iwood case die ik zelf ga maken Silfer iPhone accessoires en onderdelen 9 16-04-08 19:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:02.