ipod touch 4g scherm vervangen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik wil mijn ipod touch 4g scherm vervangen omdat helaas het glas gebroken is. maar ik zie op de filmpjes op youtube dat het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod touch 4g scherm vervangen
hoi,
ik wil mijn ipod touch 4g scherm vervangen omdat helaas het glas gebroken is. maar ik zie op de filmpjes op youtube dat het lcd scherm aan het glas vast zit, dus dat zou betekenen dat ik dus een totaal nieuw scherm moet kopen met lcd en niet alleen het glas. kan het ook dat je alleen het glas vervangt? en als ik een nieuw scherm bestel met lcd is die lcd dan dezelfde kwaliteit als dat het eerst was? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
weet niemand dat?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wit scherm op iPod Touch | Romyyy___ | iPhone algemeen | 1 | 02-01-12 13:23 |
iPod Touch 4G scherm zit los | Flatiner | iPhone algemeen | 4 | 21-09-11 23:04 |
Ipod 4g scherm vervangen. | TheJanster | iPhone algemeen | 2 | 13-02-11 15:00 |
Kringen op scherm iPod Touch | Kwistiejaan | iPhone algemeen | 4 | 29-12-10 11:52 |
Garantie op losse scherm iPod Touch 2G | iFajar | iPhone algemeen | 0 | 25-08-10 18:46 |
|
|