//

vervangende TRRS plug voor oortelefoontjes

vervangende TRRS plug voor oortelefoontjes discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte forum leden! Ik ben al een tijdje op zoek naar een TRRS plug die de standaard plug op mijn Ultimate Ears kan vervangen. Deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-04-12, 14:53
maxk91 maxk91 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 9
Standaard vervangende TRRS plug voor oortelefoontjes

Geachte forum leden!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een TRRS plug die de standaard plug op mijn Ultimate Ears kan vervangen. Deze begint door het ontbreken van een stress/strain relief langzaam kapot te gaan (beetje jammer dat Logitech daar niet zelf aan heeft gedacht voor de prijs).

Nu is het zo dat ik enkel en alleen dikke DIY plugs heb kunnen vinden, welke niet passen in mijn huidige case en ook niet in de case die op dit moment onderweg is (Element Case Vapor).

Ik heb ook al gekeken naar de anatomie van een originele Apple plug (een TRS plug weliswaar) aangezien dat setje toch kapot was, echter zijn de verbindingen daarvan volledig omgeven met plastic:S.

Heeft 1 van jullie misschien hoe ik aan een plug kan komen die dun genoeg is? Het maakt me niet uit of de plug haaks of recht is.

met vriendelijke en hoopvolle groeten

Max

P.s. heb dit forum al doorzocht maar maar 1 post kunnen vinden met oog op een TRRS plug, was van weinig nut.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
diy, hoofdtelefoon, plug, trrs, vervangen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oortelefoontjes 4S vs 3GS iMC iPhone accessoires en onderdelen 3 06-11-11 11:48
Verlengkabel voor iPhone oortelefoontjes? evert iPhone accessoires en onderdelen 2 20-09-09 21:29
Oortelefoontjes +toch geluid bballjunkie iPhone algemeen 1 05-11-08 15:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:38.