//

"This accessory is not made to work with Iphone" Oplossing?

"This accessory is not made to work with Iphone" Oplossing? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tijdje geleden de ice link dock voor in de auto gekocht. Deze accesoire is eigenlijk bedoelt voor de iPod maar werkt ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-04-08, 11:20
Bosje Bosje is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard "This accessory is not made to work with Iphone" Oplossing?

Ik heb een tijdje geleden de ice link dock voor in de auto gekocht.
Deze accesoire is eigenlijk bedoelt voor de iPod maar werkt ook prima met de iPhone. iPhone word netjes opgeladen en via de fm transmitter krijg ik het geluid op de auto radio.

Probleem is dat wanneer ik de iPhone in het dock plaats de iphone de volgende melding geeft: "This accessory is not made to work with Iphone. Would you like to turn on Airplane Mode to reduce audio." Ik druk dan op nee en er is niks aan de hand.

Mijn vraag is: Is er een pakket dat deze melding weg haald en wellicht ook meteen naar de iPod overschakeld wanneer ik de iPhone in het dock zet?

Bij voorbaat dank,

Thomas.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-04-08, 12:01
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

 Verplaatst naar: iPhone Accessoires
  #3  
Oud 11-05-08, 20:12
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem! Alleen kan ik me niet herinneren wat ik erop heb gezet ofzo waardoor dat zou moeten komen. Keek vanmorgen op men telefoon en die melding stond er plotseling, en hij komt nu erg vaak in beeld, gewoon op willekeurige momenten... erg irritant dus... iemand een oplossing?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oplossing voor Wi-Fi "werkt niet" op iPhone 2G? iPhoneMad Wi-Fi 0 14-06-10 23:31
Oplossing voor "geen service" na Jailbreak. herbie65 Archief 1 23-02-10 22:35
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone (Accessory not made to work with this) Deniz Archief 71 08-12-09 15:10
"Autocorrectie" en "call forwarding" Uitschakelen - OPLOSSING! Trish iPhone algemeen 33 19-10-08 01:53
this accessory is not made to work with iPhone Mauricek99 iPhone algemeen 6 09-05-08 08:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:38.