//

iwood 4

iwood 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal ik ga mischien een iwood case voor mijn iphone 4 kopen. heb op het internet gezocht naar infomatie en naar vergelijkbare houten hoesjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-04-12, 18:29
nickpool nickpool is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 9
Post iwood 4

hallo allemaal

ik ga mischien een iwood case voor mijn iphone 4 kopen.
heb op het internet gezocht naar infomatie en naar vergelijkbare houten hoesjes maar kon niet echt iets vinden dus ik denk dat ik toch maar voor een iwood ga.

weet iemand ook of een iwood ook bescherming geeft als hij valt ?????
en of er nog andere houten hoesjes zijn ????? (van echt hout niet van bambo)
en zou ik mischien van diegene mogen weten hoe het is om een iwood om je iphone 4 of 4s te hebben.
en mischien nog wat tips voor het kopen en het gebruiken van een iwood

ik gebruik zelf nou een griffin survivor maar die vind ik niet meer mooi en al het siliconen rekt en scheut uit en hij verbergt mijn ipohone te veel.

nick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-05-12, 10:53
nickpool nickpool is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 9
Standaard

weet dan niemand wat meer over de iwood 4 of mischien een ander houten houseje van vers of grove of woodies ??????

nick
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iwood voor iPhone 4 kev. iPhone accessoires en onderdelen 0 04-01-11 09:14
Review (herziene versie) iWood for iPhone Case SoundForge iPhone accessoires en onderdelen 40 09-08-10 17:01
Vragen over Iwood case die ik zelf ga maken Silfer iPhone accessoires en onderdelen 9 16-04-08 18:17
iWood for iPhone, mijn ervaring absrnd iPhone accessoires en onderdelen 21 30-03-08 18:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:51.