iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   bluetooth - opbellen en beantwoorden is voldoende. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/11733-bluetooth-opbellen-beantwoorden-voldoende.html)

eriks 22-04-08 16:08

bluetooth - opbellen en beantwoorden is voldoende.
 
Ik heb me hier al suf zitten zoeken maar dus niet gevonden.
Ik zoek dus een bluetooth die mij toelaat om te kunnen opbellen en inkomende oproepen te kunnen beantwoorden, wel liefst zonder ruis en hinderlijke geluiden. Zou dit toestel dus willen gebruiken in verschillende wagens. Dat ik de telefoon nummer moet vormen op mijn iPhone is voor mij OK. Iemand : tip of link ?! Thx

eriks 22-04-08 22:30

hm, niemand :rolleyes:

ArB 22-04-08 22:41

Wat zoek je dan precies een portable bluetooth set ?
Of een car-kit met bluetooth ?

eriks 22-04-08 22:43

een degelijk portable bluetooth set :)

Redchilly 23-04-08 00:15

Kan aan mij liggen hoor, maar ik heb eigenlijk nog geen idee wat je zoekt :confused:

Wellicht bedoel je of de iPhone over Bluetooth beschikt en of deze degelijk is?
In dat geval, zeker een aanrader! De iPhone beschikt over bluetooth,
en als je verder leest op dit forum zie je dat met name het scherm reuze kras bestendig is.
Ook zijn er screenprotectors en/of casings te koop om het zekere voor het onzekere te nemen.
Op de meeste BT headsets en carkits is de iPhone gewoon te pairen.
Kortom, ik denk dat je er uit bent :) .

Naast de BT functionaliteit is de iPhone verder ook nog een fantastisch toestel met vele mogelijkheden hoor.

eriks 23-04-08 08:47

Ik zal me niet goed hebben uitgedrukt waarschijnlijk ;)
Maar ik zoek dus een degelijk portable bluetooth set zoals bijvoorbeeld dit hier : Jabra SP5050 Bluetooth Carkit - PDAshop.be
Dus mensen met ervaring over dit of een ander toestel, ben zeer benieuwd !

PS. overtuigen ivm iPhone hoeft niet, ben er al zot genoeg van :)

cypher21 23-04-08 09:07

Dat soort carkits zijn echt WAARDELOOS!
Koop dan een bluetooth headsetje voor in het oor als je deze in meerdere auto's wilt gebruiken.
Beter is een parrot of ingebouwde carkit, maar goed ;) die kun je er niet makkelijk uit nemen.

Redchilly 23-04-08 16:20

Eens met cypher21, Parrot is veel beter dan zo'n los ding.
Als je besluit een losse BT carkit te nemen zoek dan gewoon de goedkoopste,
kwaliteit is altijd een concessie bij dit soort dingen t.o.v. een "echte" inbouw.

p.s. De toevoeging van het woordje "carkit" had voldoende geweest om iedereen meteen te laten begrijpen wat je bedoelde.
Een "portable bluetooth set" kan alles zijn wat draagbaar is en BT heeft
(telefoon, carkit, digicamera, printer, oordopje (headset) koptelefoon (stereo), noem maar op:confused:)

enne, cool he, de iPhone. Ik ben er nog dagelijks erg blij mee :D

Markie 23-04-08 20:05

Kun je beter de supertooth nemen. Zoek daar maar eens op. heb ervaring met bijna al die handsfree dingen en 90% is brak.

eriks 23-04-08 21:43

En de supertooch dus niet ! Thx voor de respons ! Dus geen probleem met ruis en andere geluiden
Ziet er niet slecht uit. Zit ook te denken aan gebruik van een oortje ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:39.