//

Iphone op 2de scherm bedienen via BT in auto

Iphone op 2de scherm bedienen via BT in auto discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 3gs heb ik nu tussen de voorstoelen in een dock welke laadt en ook de mogelijkheid geeft om muziek via de auto systeem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-06-12, 16:46
seninha seninha is offline
• iOS 7.0.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 34
Standaard Iphone op 2de scherm bedienen via BT in auto

Mijn iPhone 3gs heb ik nu tussen de voorstoelen in een dock welke laadt en ook de mogelijkheid geeft om muziek via de auto systeem af te spelen (AUX)

Nu is het zo dat ik elke keer omlaag moet kijken als ik een andere nummer wil kiezen (auto is een Renault Espace IV)

Daarom ben ik nu aan kijken of ik iets kan vinden om dit makkelijker te maken,maar ook veiliger want elke keer als ik een ander nummer op wil zetten moet ik toch omlaag kijken.

Nou had ik in gedachten om op het dashboard een display te plaatsen welke het nummer laat zien wat afgespeeld wordt.
Om dan een andere nummer te kiezen wil ik dan een BT remote gebruiken.

Nou heb ik hier twee vragen over:

-bestaat er een soort van externe display welke deze informatie kan tonen
-en kan een iphone 3gs met fw 5.1.1 meer dan 1 BT connectie aan (car-kit is ook aangesloten via BT

Tweede idee wat ik had was om een interface in de auto te plaatsen om dan het scherm van de iphone op de navigatie LCD te klonen. En dan de iphone wederom via BT remote te bediennen.

Weet alleen niet of wat je op je iphone scherm ook op de een of ander manier kan klonen op een tweede scherm?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Bedienen muziek Iphone als het scherm gelocked is 1977koen iTunes 3 02-09-10 21:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:38.