Iphone 4s bumper discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand hoe het zilveren strookje heet ik wil het graag om laten zetten naar een goude....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s bumper
weet iemand hoe het zilveren strookje heet ik wil het graag om laten zetten naar een goude.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kun je je vraag wat verduidelijken? Misschien met een foto? Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt...
|
|||
|
|||
Antennaband?
|
||||
|
||||
Antenneband, Toevallig kwam ik het paar keer tegen als onderdeel op internet in allerlei kleuren en vormen. Dan gaat de kwaliteit van het signaal ook naar beneden dan? Zelfde als dat je er een bumper omheen doet.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
UCO Skinny Bumper (Mooie bumper) | Tasty | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 15-11-11 13:37 |
iPhone 4s Bumper | michaeltjeh1 | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 11-11-11 18:29 |
iPhone 4 bumper | dimipsp007 | Koopinformatie Nederland | 11 | 07-09-10 17:36 |
Iphone bumper | Niksie | Koopinformatie Nederland | 3 | 04-08-10 21:46 |
|
|