iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Ervaringen ivyskin? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/12141-ervaringen-ivyskin.html)

batalhador 30-04-08 20:59

Mijn ervaring met ivyskin.
 
Hey,
Ik heb de ivyskin xylo t2 besteld waarmee je het hele scherm van je iphone bedekt en toch de touch kan gebruiken iemand al ervaring?

B.

Na 7 dagen...
Tring ff tekenen.
Mindere fotos gemaakt met iphone dus kon het hoesje met de iphone Nog Niet fotograferen.
En dit was wat ik kreeg te zien:
http://i26.tinypic.com/smdcp0.jpg
Nette kleine doos met daarin 2 brieven een van je bestelling en een van uitleg over de case.
http://i25.tinypic.com/2n16c9f.jpg
Okeey er was een uitleg bij met een schoonmaakdoekje om je iPhone schoon te maken.
Klik de case erop en schuif de achterkant erop en je phone was ready.
Het voelt zeer stevig aan en je touch gevoeligheid is niet afgenomen.
Het voelt nu veiliger als je hem per ongeluk laat vallen zal het scherm voor je gevoel niet breken.
Binnenkort fotos met scherpere camera.
Mijn oordeel: Aanrader
http://i26.tinypic.com/126ed8k.jpg

Grample 30-04-08 21:36

 Verplaatst naar: iPhone Accessoires

Vmachien 01-05-08 16:30

geen ervaring maar wil hem ook graag aanschaffen! Dus hou ons op de hoogte !:-)

batalhador 01-05-08 16:57

Als ik hem heb zal ik foto's maken en een verslagje... dus als je er een voor jezelf wilt en info wilt stay tuned !

YvesT 01-05-08 20:19

waar heb je deze ergens besteld.
ben al een tijd bezig met zoeken voor een case of iets dergelijks.
leren zakje...ok veilig, maar iphone ziet er goed uit dus is fijner als ie zichtbaar is.

trouwens is deze niet hetzelfde als die van deze link

batalhador 01-05-08 22:27

het is te koop via Custom iPod Cases, Skins, iPhone cases and macbook keyboard covers | ivyskin,
het is de xylo t2 ik ben benieuwd hoe hij me gaat bevallen.

YvesT 01-05-08 22:38

ben benieuwd, lijkt met hetzelfde concept als de naked case

SilverBullit 02-05-08 01:32

Ik heb deze al een tijdje en heb niet eens de moeite genomen om hem langer dan 10min te gebruiken.

Hij is verschrikkelijk lelijk. Het touch gedeelte kan je er met gemak afdrukken. Hij is scherp aan de zijkanten, doet dus gewoon pijn als je hem tegen je oor houdt.

Veels te duur.....etc etc etc

Pure geldverspilling!

batalhador 02-05-08 11:09

Mmm... ik heb de mijne pas besteld en zie wel hoe hij me gaat bevallen ieder zijn mening maar zodra ik hem heb zal ik er wat over vertellen.

Vmachien 02-05-08 11:10

die rode ziet er mij wel zalig uit van yvyskin

YvesT 02-05-08 11:56

ok dat klinkt al niet goed in mijn oren.
zoektocht gaat verder maar ben toch nog nieuwsgierig naar een second opinion

Vmachien 02-05-08 11:57

YvesT... ik ben ook al lang op zoek... heb ook nog altijd niks gekocht! Slechte meningen hoor je ALTIJD maar goeie ook wel dus ja....

YvesT 02-05-08 12:03

ja klopt, uiteindelijk moet je je kans wagen.

Weet je wilde eerste zo een leren case/tasje kopen of zo een zakje.
Maar ik vind het persoonlijk beetje stom om iedere keer de iphone eruit te halen als je hem nodig hebt.
Had hetzelfde met mn nokia 8600 luna, en ik vind dat je de iphone zeker niet moet verbergen.

batalhador 02-05-08 14:51

Dat is ook waarom ik deze heb besteld ik had een fabrix net binnen maar dacht toen ik hem erin schoof dat zal lastig zijn met als je gebeld word er steeds uit halen (MIJN MENING) dus zocht ik een andere case maar die bedekte je scherm niet en kan die dus breken dus vond ik deze en nu ga ik kijken hoe die bevalt

PS mijne is verzonden via usps
en tot hoeveel dollar kan je ontvangen zonder invoer belasting?

SilverBullit 02-05-08 21:52

Sorry voor mijn slechte review maar het is helaas mijn mening. Het is ook waar hoor tenzij ze het product inmiddels verbeterd hebben :)

(voor het touch gedeelte heeft deze case namelijk een soort dikke screenprotector die op de case is geplakt. Als je deze case een beetje twist dan komen er al bubbels achter en laat het touch gedeelte al een beetje los)

Ik heb zelf de incase slidercase white. Dat is nu echt een gave case en van uitstekende kwaliteit.

YvesT 02-05-08 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SilverBullit (Bericht 106913)
Sorry voor mijn slechte review maar het is helaas mijn mening. Het is ook waar hoor tenzij ze het product inmiddels verbeterd hebben :)

(voor het touch gedeelte heeft deze case namelijk een soort dikke screenprotector die op de case is geplakt. Als je deze case een beetje twist dan komen er al bubbels achter en laat het touch gedeelte al een beetje los)

Ik heb zelf de incase slidercase white. Dat is nu echt een gave case en van uitstekende kwaliteit.

En de incase slidercase, is dit een cover die de zijkant en achterkant beschermt?
En waar je voor het scherm zo een plastiek "stikker" moet erover plakken?
Of beschermt deze ook het scherm ?

YvesT 02-05-08 22:44

YouTube - ivyskin Xylo T2 Touch-Thru iPhone case

voor iemand die geinterseerd zou zijn, ziet er goed uit.
maar ja is pas echt duidelijk als je het zelf hebt geprobeerd.
Wou dat er hier in de buurt winkels waren die van dit soort accesoires verkochten.
Zijn er nog geen winkels in Belgie, Nederland of Duitsland die iphone accesoires verkopen?

batalhador 03-05-08 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SilverBullit (Bericht 106913)
Sorry voor mijn slechte review maar het is helaas mijn mening. Het is ook waar hoor tenzij ze het product inmiddels verbeterd hebben :)

(voor het touch gedeelte heeft deze case namelijk een soort dikke screenprotector die op de case is geplakt. Als je deze case een beetje twist dan komen er al bubbels achter en laat het touch gedeelte al een beetje los)

Ik heb zelf de incase slidercase white. Dat is nu echt een gave case en van uitstekende kwaliteit.

Dus als je dan die soort bubbels erachter krijgt moet je hem losmaken en je iphone erop nieuw in doen?
En hoelang was jou levertijd?

SilverBullit 03-05-08 12:18

Nee, dat is niet het probleem.

Op de schermkant van de case zit dus het touch gedeelte, een screenprotector van verdikt folie. Dat stuk folie zit geplakt op een heel dun laagje folie. Dus 2 soorten folie op elkaar geplakt. Als er frictie op de case ontstaat dan laat de bovenste laag los van de onderliggende laag waardoor er dus bubbels tussen die 2 lagen komen te zitten. Hetzelfde effect als je een screenprotector op de iphone plakt wat niet helemaal goed is gelukt zeg maar...

batalhador 03-05-08 12:20

maar hij is inmiddels verbeterd zeg je dus ik zal het wel zien


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:15.