//

iPhone CARKIT - Nokia Display Carkit CK-15W

iPhone CARKIT - Nokia Display Carkit CK-15W discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik weet niet zo zeer of deze topic hier geplaatst kan worden? Anders moet de operator hem maar even verplaatsen. Voor diegene die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-05-08, 09:45
levindenboer levindenboer is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 3
Standaard iPhone CARKIT - Nokia Display Carkit CK-15W

Hallo allemaal,

Ik weet niet zo zeer of deze topic hier geplaatst kan worden? Anders moet de operator hem maar even verplaatsen.

Voor diegene die een geschikte carkit zoekt voor zijn iPhone is de Nokia Bluetooth Display Carkit CK-15W echt PERFECT!

Ik kwam hierachter omdat ik gisteren mijn iPhone opgehaald had en in mijn auto nog deze carkit had zitten van mijn vorige telefoon (Nokia N73). Dus via bluetooth even verbinden en hoppa! Alles werkt PERFECT, eigenlijk nog beter zelfs want ik zie nu hoeveel stroom mijn iPhone nog heeft en ik kan zien hoe de verbindings sterkte is in het display van de CK-15W. Mijn hele adressenbestand neemt de carkit direct over vanuit de iPhone!
Echt helemaal top, bellen en gebeld worden in de auto met je iPhone en een nokia Carkit. Wat wil je nog meer!!!

Hier een link naar de CarKit : Nokia Nederland - Nokia Bluetooth Display Car Kit CK-15W - Overzicht

Laatst gewijzigd door levindenboer; 02-05-08 om 09:45. Reden: weblink toevoegen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-05-08, 10:42
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

En hoe is de kwaliteit van het bellen? Ik heb nl. de ervaring met de ck-7w en de ck-15w dat er echo in zit.
Ik heb zelf nu een parrot en die is vele malen beter dan de Nokia carkits. Ook die neemt het adresboek over, en laat de batterij en de signaalsterkte zien. Met deze kun je ook makkelijker van telefoon wisselen (is voor mij wel makkelijk omdat ik ook nog een telefoon van het werk heb).
  #3  
Oud 02-05-08, 10:45
levindenboer levindenboer is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 3
Standaard

Ik heb geen echo in mijn Carkit! Ik heb wel eens gehoord dat er dan misschien wel een speaker kabel van je auto langs je nokia computerkastje loopt. Hierdoor gaat het systeem zingen. Maar of dit waar is weet ik niet! Mijn audio kabels heb ik voor de zekerheid zo ver mogelijk van de carkit geïnstalleerd.
  #4  
Oud 07-01-14, 20:42
Iphone Joenka Iphone Joenka is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 1
Standaard

hallo
mag ik een vraag stellen hoe heb je voor elkaar gekregen dat je ook de accu waarde op je scherm ziet van de carkit nokia ck-15w
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone met nokia carkit openders iPhone algemeen 10 16-01-11 16:40
FW 2.1 en Nokia CK-7W carkit Channie iPhone algemeen 3 02-06-10 11:08
iPhone 3GS + nokia ck-7w carkit mylifetime iPhone algemeen 8 09-09-09 12:01
Iphone en Nokia carkit 100 adbossinga iPhone accessoires en onderdelen 0 17-07-09 09:53
Verbinding met Nokia Carkit CK-15w eQuation iPhone algemeen 0 07-06-09 10:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:02.