//

iPhone 4S Full Body Hard Case advies

iPhone 4S Full Body Hard Case advies discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, ik ben op zoek naar een Hard Case voor de Iphone 4S, maar dan ook full body protected. Zoiets als de iSkin Fuze, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-08-12, 13:09
Zmija Zmija is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 1
Standaard iPhone 4S Full Body Hard Case advies

Hallo mensen,

ik ben op zoek naar een Hard Case voor de Iphone 4S, maar dan ook full body protected. Zoiets als de iSkin Fuze, alleen ik zie daar nog niet echt een mooie zwarte bij zitten. Heb eerder een besteld via eBay, maar is door de zomer en zout op het strand beginnen te barsten (low costs, low quality, dus sja).

w--ww.youtube.com/watch?v=iLd_d2HzXaM

heb de link even toegevoegd maar niet clickable gemaakt (weet niet of clickable mag volgens de forumregels).

Het plaatje hieronder is dus wat ik ongeveer zoek qua kleur. Dus gewoon strak en 1 kleur. Natuurlijk mag het wel een andere vorm hebben of meerderkleurig, maar dan wel donker (zwart/grijs/zilver etc.).


Please let me know wat voor hoesjes jullie nog meer kennen met dit concept (full body protection hard case).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Full iphone 4 body shield: invisible of bodyguard, nat of droog ? Donskinny iPhone accessoires en onderdelen 3 02-09-10 10:06
iPhone 4 Full Body Invisible Guard harriepopov iPhone algemeen 2 18-07-10 16:47
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body sportingboy iPhone accessoires en onderdelen 9 14-05-10 10:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:17.