iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Welke koptelefoon kopen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/123674-welke-koptelefoon-kopen.html)

knijn 21-08-12 23:22

Welke koptelefoon kopen
 
Hoi allemaal, ik wil graag een nieuwe koptelefoon gaan kopen maar ik heb geen idee welke aangezien ik me er nog nooit echt in verdiept heb.
Ik heb momenteel iphone oortjes met remote en microfoon, dit vind ik super maar ze blijven niet zitten en in-ear vind ik verschrikkelijk.

Ik wil dus een koptelefoon kopen maar wel met dezelfde remote en microfoon functie als de apple oortjes. Ook vind ik het belangrijk dat het een over-ear model is en geen on-ear. Liefst zwart haha!
Weet iemand een model dat hierbij in de buurt komt afgezien van beats by dre studio?

Groetjes knijn

divanci 22-08-12 10:08

Ben zelf zeer tevreden van de Bose MIE2i welke je hier kan vinden :
Bose MIE2i Mobile hoofdtelefoon | Bose

Hoewel ik het niet zo heb op in-ears, zijn deze toch iets speciaals. Ze zitten heel goed, en vallen ook niet uit mijn oren. Muziek is de typische Bose kwaliteit.

MatsSkoe 22-08-12 11:00

Misschien de Philips Fidelio L1? Ben zelf ook nog aan het kijken. Je kan ook je volumeknoppen op de iPhone als bedieningsknoppen gebruiken door middel van een cydia programmaatje, dat verbreedt het zoekgebied wel aanzienlijk en blijkt best prima te werken.

willem1509 22-08-12 12:15

Ik heb Klipsch S4i. Echt werelddingen! Heb ze afgelopen vakantie aan mijn vader uitgeleend omdat hij nog van die plastic ipod oordopjes had en hij moest 10 uur in een vliegtuig zitten. Hij kwam terug en heeft ook gelijk een setje aangeschaft! Blijven super in je oren zitten. Echt een aanrader!

knijn 22-08-12 21:52

Hey allemaal, bedankt voor de reacties!
@divanci & willem1509, ik wil echt, echt, echt geen oortjes meer laat staan in-ear.

@Matsskoe, ziet er wel leuk uit maar het gaat erom dat ik dezelfde remote & mic functies heb als met de standaard apple oortjes.

Guest-20180925190238 22-08-12 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knijn (Bericht 814913)
@Matsskoe, ziet er wel leuk uit maar het gaat erom dat ik dezelfde remote & mic functies heb als met de standaard apple oortjes.

De Sennheiser HD 218i misschien:

Sennheiser HD 218i stereokoptelefoon op het oor met 3-knoppige Smart Control - Apple Store (Nederland)

knijn 23-08-12 01:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 814914)

Hey timosha,
Het is inderdaad zo'n systeem dat ik zoek, echter is dit geen over ear maar on ear.
De richting die ik zoek is ongeveer dit:
Beats Pro - Over Ear Headphones from Beats by Dr. Dre
Skullcandy Mix Master Mike Black Hoofdtelefoon - Skullcandystore

Die vind ik mooi om hoe ze er uit zien, lekker groot enzo.

Guest-20180925190238 23-08-12 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knijn (Bericht 814943)
Hey timosha,
Het is inderdaad zo'n systeem dat ik zoek, echter is dit geen over ear maar on ear.

Sorry :o Ik ben niet zo vertrouwd met "new speak" zoals in ear, on ear en over ear :rolleyes:

ratrod13 25-08-12 21:49

Ga dan even testen bij de media markt, hoor je gelijk het verschil en 'voel'je wat wel fijn zit of wat niet (kan alleen bij de modellen waar je het over hebt natuurlijk).

Ikzelf gebruik de in-ear van mijn vorige toestel een Galaxy S2, helaas geven die velen malen beter geluid dan de standaard koptelefoon van een Iphone, op een iphone dan heh?!

Cherrim 27-08-12 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1509 (Bericht 814823)
Ik heb Klipsch S4i. Echt werelddingen! Heb ze afgelopen vakantie aan mijn vader uitgeleend omdat hij nog van die plastic ipod oordopjes had en hij moest 10 uur in een vliegtuig zitten. Hij kwam terug en heeft ook gelijk een setje aangeschaft! Blijven super in je oren zitten. Echt een aanrader!

Ik heb daar juist weer slechte ervaring mee. Geluid is oke maar de bouw kwaliteit is slecht! Mijne zijn binnen 1,5 maand kapot (kabelbreuk + plasic/rubber van de kabels overal scheuren) Wel dagelijks gebruik en normaal mee om gegaan. Nu de beats tour En die zijn toch echt stukken beter maar ook stuk duurder.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:30.