//

Welke koptelefoon kopen

Welke koptelefoon kopen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, ik wil graag een nieuwe koptelefoon gaan kopen maar ik heb geen idee welke aangezien ik me er nog nooit echt in verdiept ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-08-12, 22:22
knijn knijn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 17
Standaard Welke koptelefoon kopen

Hoi allemaal, ik wil graag een nieuwe koptelefoon gaan kopen maar ik heb geen idee welke aangezien ik me er nog nooit echt in verdiept heb.
Ik heb momenteel iphone oortjes met remote en microfoon, dit vind ik super maar ze blijven niet zitten en in-ear vind ik verschrikkelijk.

Ik wil dus een koptelefoon kopen maar wel met dezelfde remote en microfoon functie als de apple oortjes. Ook vind ik het belangrijk dat het een over-ear model is en geen on-ear. Liefst zwart haha!
Weet iemand een model dat hierbij in de buurt komt afgezien van beats by dre studio?

Groetjes knijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-12, 09:08
divanci divanci is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België
Berichten: 80
Standaard

Ben zelf zeer tevreden van de Bose MIE2i welke je hier kan vinden :
Bose MIE2i Mobile hoofdtelefoon | Bose

Hoewel ik het niet zo heb op in-ears, zijn deze toch iets speciaals. Ze zitten heel goed, en vallen ook niet uit mijn oren. Muziek is de typische Bose kwaliteit.
  #3  
Oud 22-08-12, 10:00
MatsSkoe MatsSkoe is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8
Standaard

Misschien de Philips Fidelio L1? Ben zelf ook nog aan het kijken. Je kan ook je volumeknoppen op de iPhone als bedieningsknoppen gebruiken door middel van een cydia programmaatje, dat verbreedt het zoekgebied wel aanzienlijk en blijkt best prima te werken.
  #4  
Oud 22-08-12, 11:15
willem1509 willem1509 is offline
• iOS 7.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 25
Standaard

Ik heb Klipsch S4i. Echt werelddingen! Heb ze afgelopen vakantie aan mijn vader uitgeleend omdat hij nog van die plastic ipod oordopjes had en hij moest 10 uur in een vliegtuig zitten. Hij kwam terug en heeft ook gelijk een setje aangeschaft! Blijven super in je oren zitten. Echt een aanrader!
  #5  
Oud 22-08-12, 20:52
knijn knijn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 17
Standaard

Hey allemaal, bedankt voor de reacties!
@divanci & willem1509, ik wil echt, echt, echt geen oortjes meer laat staan in-ear.

@Matsskoe, ziet er wel leuk uit maar het gaat erom dat ik dezelfde remote & mic functies heb als met de standaard apple oortjes.
  #6  
Oud 22-08-12, 20:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knijn Bekijk bericht
@Matsskoe, ziet er wel leuk uit maar het gaat erom dat ik dezelfde remote & mic functies heb als met de standaard apple oortjes.
De Sennheiser HD 218i misschien:

Sennheiser HD 218i stereokoptelefoon op het oor met 3-knoppige Smart Control - Apple Store (Nederland)
  #7  
Oud 23-08-12, 00:13
knijn knijn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Hey timosha,
Het is inderdaad zo'n systeem dat ik zoek, echter is dit geen over ear maar on ear.
De richting die ik zoek is ongeveer dit:
Beats Pro - Over Ear Headphones from Beats by Dr. Dre
Skullcandy Mix Master Mike Black Hoofdtelefoon - Skullcandystore

Die vind ik mooi om hoe ze er uit zien, lekker groot enzo.
  #8  
Oud 23-08-12, 09:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knijn Bekijk bericht
Hey timosha,
Het is inderdaad zo'n systeem dat ik zoek, echter is dit geen over ear maar on ear.
Sorry Ik ben niet zo vertrouwd met "new speak" zoals in ear, on ear en over ear

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 25-08-12 om 20:51.
  #9  
Oud 25-08-12, 20:49
ratrod13 ratrod13 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 2
Standaard

Ga dan even testen bij de media markt, hoor je gelijk het verschil en 'voel'je wat wel fijn zit of wat niet (kan alleen bij de modellen waar je het over hebt natuurlijk).

Ikzelf gebruik de in-ear van mijn vorige toestel een Galaxy S2, helaas geven die velen malen beter geluid dan de standaard koptelefoon van een Iphone, op een iphone dan heh?!
  #10  
Oud 27-08-12, 00:05
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1509 Bekijk bericht
Ik heb Klipsch S4i. Echt werelddingen! Heb ze afgelopen vakantie aan mijn vader uitgeleend omdat hij nog van die plastic ipod oordopjes had en hij moest 10 uur in een vliegtuig zitten. Hij kwam terug en heeft ook gelijk een setje aangeschaft! Blijven super in je oren zitten. Echt een aanrader!
Ik heb daar juist weer slechte ervaring mee. Geluid is oke maar de bouw kwaliteit is slecht! Mijne zijn binnen 1,5 maand kapot (kabelbreuk + plasic/rubber van de kabels overal scheuren) Wel dagelijks gebruik en normaal mee om gegaan. Nu de beats tour En die zijn toch echt stukken beter maar ook stuk duurder.
__________________
- Signature verwijderd door iPhoneclub.nl
Reageren

Labels
hoofdtelefoon, kopen, koptelefoon, microfoon, remote



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke Iphone kopen? Mathijs3GS Koopinformatie Nederland 2 07-09-11 11:19
Welke apple tv kopen? apotheosis Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 9 27-07-11 12:28
Dringend: welke case kopen? saasken iPhone accessoires en onderdelen 1 18-12-10 11:13
Welke iPhone 3G S kopen? Lander Archief 2 13-10-09 21:00
Iphone nu kopen welke firmware? Patrick89 Koopinformatie Nederland 1 21-04-09 18:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:48.