iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Winkels in Belgie,Nederland of Duitsland die accesoires verkopen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/12381-winkels-belgie-nederland-duitsland-accesoires-verkopen.html)

YvesT 05-05-08 14:30

Winkels in Belgie,Nederland of Duitsland die accesoires verkopen?
 
Weet er iemand waar ze ergens accesoires verkopen voor de Iphone BE,NL of DE.
Maakt niet veel uit tuurlijk hoe korter bij hoe beter.
Maar rij veel rond voor mn werk dus kan altijd wel eens ergens in de buurt zijn.

SilverBullit 05-05-08 16:03

MediaMarkt.

StevenG 05-05-08 16:06

Hier is al een topic over met webshops als ik het niet fout heb mss kan je dat ook eens raadplegen? een webshop is vaak goedkoper dan een gwne winkel..

YvesT 05-05-08 16:38

ja natuurlijk webshop is fijn.
Maar een echte winkel is handig als je dat wat je wil kopen in echt wil zien.

Mediamarkt in Aachen zal wel wat hebben misschien

eriks 05-05-08 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door YvesT (Bericht 107955)
ja natuurlijk webshop is fijn.
Maar een echte winkel is handig als je dat wat je wil kopen in echt wil zien.

Mediamarkt in Aachen zal wel wat hebben misschien

Ben ook benieuwd naar die echte winkel(s)

dennisvc 13-05-08 15:48

DESIGNGADGETS.COM - Design Your Life, Design Gadgets is gevestigd in Wijnegem.

PauluS87 13-05-08 16:00

MyIphone.be is een erg nette een goeie zaak. Ook de webwinkel is super. Ik was er toevallig laatst ondanks dat ik Nederlands ben :)

Lance Law 20-05-08 12:12

Mediamarkt en Saturn in Aken verkopen geen Iphone accessoires. (Dit omdat ze de Iphone zelf niet verkopen). Accesoires kan je wel vinden in de T-mobile winkels of de Apple store in Aken. Trouwens in de Mediamarkt in België verkopen ze wel Iphone accesoires.

YvesT 30-05-08 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lance Law (Bericht 115161)
Mediamarkt en Saturn in Aken verkopen geen Iphone accessoires. (Dit omdat ze de Iphone zelf niet verkopen). Accesoires kan je wel vinden in de T-mobile winkels of de Apple store in Aken. Trouwens in de Mediamarkt in België verkopen ze wel Iphone accesoires.

Waar in Alen ligt de Apple store?
Kom er geregeld maar heb deze nog niet gezien.
Trouwens een idee hoe groot hun assortiement is(Apple store, T-Mobile in aken, en mediamarkt in belgie)?

Grample 30-05-08 22:02

iPhone accessoires winkeloverzicht

Al gezien ?

YvesT 30-05-08 22:16

ja heb ik gezien, maar heb het niet zo op online stores.
Daarom dat ik een winkel zoek dit een redelijk fatsoenlijk assortiment heeft voor de iphone.
Zodat ik het kan bekijken voordat ik het koop.
Want heb al genoeg vrienden die zich serieus miskocht hebben aan een etui of beschermhoes enzo

wil zelf een incase slidercase kopen, maar vertrouw het niet om het zomaar te bestellen.
Die paar euro is in principe niet zo erg, maar wil liever direct iets kopen wat me aanstaat.

iCulture 30-05-08 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door YvesT (Bericht 119865)
wil zelf een incase slidercase kopen, maar vertrouw het niet om het zomaar te bestellen.
Die paar euro is in principe niet zo erg, maar wil liever direct iets kopen wat me aanstaat.

In een fysieke winkel zit het vrijwel altijd ook in een verpakking, dus dan koop je het in principe ook "op de gok". Ik zie persoonlijk het voordeel van een fysieke winkel boven een online winkel nooit zo, maar ik moet er ook bij zeggen dat ik vrijwel alles online koop ;)

YvesT 30-05-08 22:40

ja eigenlijk koop ik ook veel online, maar meestal weet ik dan wat ik doe.
En iets voor de iphone vertrouw ik gewoon niet, misschien omdat ik zoveel negatieve reacties zie over accesoires zoals etui's en beschermhousjes, van vrienden en hier op het forum.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:58.