//

gebruikers review --> Vaja i-VOLUTION GT

gebruikers review --> Vaja i-VOLUTION GT discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) En dan eindelijk de Vaja case binnen, en wat had ik belooft wat ik het eerste zou doen... Een review voor iPhone club. Natuurlijk zullen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-05-08, 18:33
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard gebruikers review --> Vaja i-VOLUTION GT

En dan eindelijk de Vaja case binnen, en wat had ik belooft wat ik het eerste zou doen... Een review voor iPhone club. Natuurlijk zullen er wel meerdere zijn met een Vaja case, maar dit is mijn review die ik graag voor anderen heb gemaakt die erover twijfelen een mooie goede case voor hun iPhone te gaan halen. Vandaar hier de review. Eerst even de foto's met commentaar!

De mooie doos als verpakking!


En daar zit de case




Uitgeklapt zonder iPhone.






Nu de iPhone er inschuiven. Dit gaat erg stroef, dit is juist perfect omdat de iPhone er zo never nooit uit kan glippen!




Een makkelijk buigzaam verlederde kap (die voor het scherm zit)




Je ziet hier heel duidelijk het verschil tussen de ruimtes voor de microfoon en de luispreker! Als je ipod tussendoor luistert heb je geen geluids verlies!


De eerste zijkant.


Je ziet dat de standby knop goed te benaderen is plus de input voor de hoofdtelefoon.


De volume knop plus de mute knop is perfect te benaderen zonder moeite!


Overzicht van de case.


De onderkant met het logo "VAJA"


Ruimte voor de camera vrij gehouden. Je hebt zo nergens last van als je een foto wilt maken


Je krijgt er ook nog een kleine verpakking bij met hoge kwaliteit plaatjes,






En speciale foto's gemaakt op mijn dekbed






Het is een geweldige case! In het begin toen ik de verpakking open maakte rook heel mijn kamer meteen naar het leder waar deze case van gemaakt is. Ik heb op zo manier commentaar bij de foto's gegeven, dat er eigenlijk niks meer op aan te merken is. Hij is zo super, ligt lekker in de hand, overal is aan gedacht, en hij ruikt heerlijk Het is ook een stoer uiterlijk, en je kan er lekker je collega's of vrienden mee pesten

Kortom het design is super en alle knoppen zijn gewoon gemakkelijk te bereiken. Als je gebeld word klap je de top van de iPhone af en heb je geen last van de opzij geschoven klep die op je scherm zit. Als je de klep opent is er ook meteen ruimte voor de usb connector. Als je de klep weer dicht doet, is de connector die onder je iPhone zit meteen stofvrij en kan er niks in komen. Dit is iets wat ik ook een echt plus punt vindt. Je hebt ook meestal met cases dat je iPhone aardig groter word en dikker. Nou wees gerust, met deze case heb je dat gevoel niet en ziet er ook helemaal niet dik uit! Het logo wat zich op de case bevind is van goede kwaliteit en je ziet aan de binnenkant van de case dat hij gedeeltelijk hand gemaakt is (als je de case hebt begrijp je wat ik bedoel).

Ik heb geen minpunten (nog niet iedergeval) Ik heb deze case echt serieus onder handen genomen om uberhaupt een min punt te vinden, maar ik vind gewoon geen

Dus hierbij mijn mening en foto's en daarbij heb ik meteen een review geopend in de hoop dat anderen ook enthousiast worden over deze case. Ik raad hem iedergeval 100% aan!

Nog wel even mijn excuses van de kwaliteit foto's. Ik heb ze express niet verkleint om zo met de grote weergave duidelijke details van de case te kunnen bekijken.

Als er vragen zijn stel ze in dit topic, en ik zal ze met liefde beantwoorden

Officiele website > Vaja - Leather Products

MVG,
PauluS
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-05-08, 18:51
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

netjes gedaan,ben ook van plan om er 1tje te bestellen
als je de "thumbnail mode "uitschakeld gaan de fotoos groter vertoont worden
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Afbeelding 10.png‎ (39,1 KB, 16x gelezen)
Bestandstype: jpg Afbeelding 11.jpg‎ (34,4 KB, 15x gelezen)

Laatst gewijzigd door truckdiver; 08-05-08 om 18:55.
  #3  
Oud 08-05-08, 19:57
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
netjes gedaan,ben ook van plan om er 1tje te bestellen
als je de "thumbnail mode "uitschakeld gaan de fotoos groter vertoont worden
Oke prima ik zal ze diep in de avond even refreshen Voor morgen ochtend is alles weer goed
  #4  
Oud 09-05-08, 18:37
Timotees Timotees is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 19
Standaard

Ik heb der ook een, alleen dan een ander soort, zonder die 2 strepen in het midden. Mijnes is compleet in het zwart.
Bij mij gaat m'n iPhone der inderdaad ook heel stroef in en uit, maarja, dat vind ik meer en voordeel dan een nadeel, zo kan ie er idd niet uitglijden. Ik heb m altijd in m'n broekzak, en ik merk eigenlijk geen verschil tussen met en zonder case.

Het enige "nadeel" aan deze case is eigenlijk de prijs, het is zeg maar de ferrari onder de hoesjes. Ook is het jammer dat het zo lang duurt voordat je hem binnen hebt, het heeft bij mij 26 dagen geduurd, maar het wachten word tenminste wel beloond.

Kortom, een aanrader!
  #5  
Oud 14-05-08, 01:31
steven34 steven34 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 19
Standaard

Je kan enkele exemplaren bestellen op MYiPhone.be

Je hoeft niet te wachten en het komt je goedkoper uit!
  #6  
Oud 16-05-08, 02:14
SoundForge's schermafbeelding
SoundForge SoundForge is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 197
Standaard

Paulus87,

Nette review, man! De case ziet er top uit en als ras Spartaan (rood-wit zijn onze kleuren, rood-wit zit ons in 't bloed.....) kan de kleurcombinatie mijn goedkeuring (of je daar op zit te wachtten ) wel wegdragen. Ik hou het voorlopig bij mijn iWood case, maar mocht ik in de toekomst nog eens wat anders willen dan is de Vaja case (in het rood-wit) zeker een van mijn opties!

Heel veel plezier met je nieuwe Vaja case.

Greetz,
SoundForge
  #7  
Oud 16-05-08, 09:32
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Bedankt maat Het doet natuurlijk niet weg dat jou Iwood er ook mag zijn he Alleen ik denk persoonlijk dat als je de iWood laat vallen dat het stuk is, en dat dit met Vaja niet zo is. Maar we zien wel Veel plezier met jou iWood en misschien later met de Vaja
  #8  
Oud 16-05-08, 09:42
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

En als je belt hangt die flap daar maar wat? Of waar ga je er mee naartoe?
  #9  
Oud 16-05-08, 10:02
steven34 steven34 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 19
Standaard

Je draait heel het stuk naar achter, of je neemt hem eruit...
  #10  
Oud 16-05-08, 10:05
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Bekijk bericht
En als je belt hangt die flap daar maar wat? Of waar ga je er mee naartoe?
Als ik gebeld word of de iPhone in gebruik wilt nemen dan klap ik de top open en laat ik hem hangen, je hebt er dus echt geen last van en zit juist convertabel. Dus niks ergs ervan denken het zit echt niet in de weg
  #11  
Oud 16-05-08, 10:07
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Hangt daar wel wat *ulli* he....
  #12  
Oud 16-05-08, 10:07
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steven34 Bekijk bericht
Je draait heel het stuk naar achter, of je neemt hem eruit...
Als jij het zo doet, dan moet je er ook geen rekening mee houden dat de Vaja case van leer erg lang mee gaat.... Als je de top naar achteren blijft draaien dan slijt de connectie erg snel. En als je gebeld word en de iPhone uit de hele case haalt, koop hem dan niet, want dat heeft geen zin. Gewoon er lekker inhouden en de flap laten hangen, gebruiksvriendelijk hoor
  #13  
Oud 16-05-08, 10:09
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Bekijk bericht
Hangt daar wel wat *ulli* he....
Koop nou maar eerst zelf zo case, of als je uberhaupt zelf van plan bent, en dan zeg je maar wat je ervan vindt. Maar niet je oordeel al beginnen uit te spreken als je de case nog niet eens hebt uit geprobeerd.. En anders als je toch niks met deze case hebt, gewoon niet meer reageren

Laatst gewijzigd door PauluS87; 16-05-08 om 10:26.
  #14  
Oud 16-05-08, 10:16
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Wauw is PauluS wat verkeerd uit bed gestapt omdat we wat kritiek/Ideën/vragen uiten?

Btw ik heb deze case al vastgehad en hele tijd geleden. Toen had ik de zelfde bevinding. Het hangt daar wat... Nu dacht ik dat ik wat over het hoofd had gezien en door de review schrijver wat back feed ging krijgen maar ho maar. Gewoon een sneer uit de pan...
Beetje droevig PauluS
  #15  
Oud 16-05-08, 10:24
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Tja dit was ook wel te verwachten van een forum, zoals altijd. Er worden dingen teveel verkeerd opgevat, en nu ook weer het bericht van mij. Mijn excuses nogmaals als je het opvat als "PauluS is verkeerd uit bed gestapt", integendeel mijn reactie was niet zo bedoeld, sorry Daarentegen vind ik jou reactie wel erg overdreven en kon dat wel anders "of ik heb het ook verkeerd opgevat"

Iedergeval om even toch ontopic te blijven: die flap hangt er best en is misschien voor het zicht van anderen wat vreemd, maar daar moet je overheen stappen. Je hebt er zelf geen last van iedergeval

Ik heb even het gezichtje in mijn vorige post veranderd, misschien snap je het dan..
  #16  
Oud 16-05-08, 10:27
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Aldus ook mijn excuses voor mogelijk verkeerd taal en type gebruik.
  #17  
Oud 17-05-08, 07:58
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

zijn er die een vaja case hebben met de riemklem?
lijkt mij een kliksysteem,is die te vertrouwen?
  #18  
Oud 20-05-08, 12:46
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Sorry voor de late reactie Truck

Je kunt even op Youtube, "Vaja case" intypen en daar heb je dus iemand die helemaal laat zien hoe die riemclip werkt en in hoeverre die te vertrouwen is Check maar even
  #19  
Oud 20-05-08, 12:55
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

die ziet er inderdaag zeer betrouwbaar uit,de case kan er niet uitvallen
hier een filmpie erover
YouTube - Vaja i-Volution Top Case for iPhone
  #20  
Oud 20-05-08, 14:29
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Precies dat is het filmpje Ziet er goed uit toch?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
waar vaja case bestellen wrc1 iPhone accessoires en onderdelen 1 09-08-09 23:54
Mijn Vaja iVolution case smarter iPhone accessoires en onderdelen 2 21-04-09 14:54
Vaja cases op IphoneClub Shop Maaike_20 iPhone accessoires en onderdelen 1 14-02-09 12:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:53.