iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   The Slight is te bestellen ! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/126266-the-slight-bestellen.html)

divanci 11-10-12 07:43

Okay, ben nu echt wel benieuwd. Heb The Slight ook besteld en reeds ontvangen. Maar moet nog een week of 2 wachten op mijn iPhone 5.

Ik had The Slight Black Transparent besteld omdat die op foto's mooi zit op een zwarte iPhone 5 en je de mooie achterkant nog duidelijk kan zien :

http://cdn.shopify.com/s/files/1/016...4x1024.jpg?727

Nu als ik de verhalen hier hoor, kun je de achterkant van je iPhone dus helemaal niet goed zien ? Zijn de foto's op hun website dan fake ? Slight 5 for iPhone 5 (0.35mm) | Desmay

Ik moet wel toegeven dat toen ik het pakje opende, ik wat verwonderd was en dacht dat ik een puur zwarte gekregen had. Voor mij is het belangrijk dat ik toch wel de mooie achterkant van de iPhone5 kan zien. Misschien toch maar eens kijken naar de Ozaki O!coat 0.3 Jelly Black - hoewel ik liever heb dat de randen van de iPhone zwart zijn (in plaats van doorzichtig).

Moet ik eens over nadenken dus...

iAPpel 11-10-12 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door divanci (Bericht 836252)
Okay, ben nu echt wel benieuwd. Heb The Slight ook besteld en reeds ontvangen. Maar moet nog een week of 2 wachten op mijn iPhone 5.

Ik had The Slight Black Transparent besteld omdat die op foto's mooi zit op een zwarte iPhone 5 en je de mooie achterkant nog duidelijk kan zien :

http://cdn.shopify.com/s/files/1/016...4x1024.jpg?727

Nu als ik de verhalen hier hoor, kun je de achterkant van je iPhone dus helemaal niet goed
zien ? Zijn de foto's op hun
website dan fake ? Slight 5 for iPhone 5 (0.35mm) | Desmay

Ik moet wel toegeven dat toen ik het pakje opende, ik wat verwonderd was en dacht dat ik een puur zwarte gekregen had.
Voor mij is het belangrijk dat ik

toch wel de mooie achterkant van de iPhone5 kan zien. Misschien toch maar eens kijken naar de Ozaki O!coat 0.3 Jelly Black - hoewel ik liever heb dat de randen van de iPhone zwart zijn (in plaats van doorzichtig).

Moet ik eens over nadenken dus...

Klopt, op een zwarte iPhone 5 is het niet transparant, dit geldt trouwens ook voor de Ozaki. Het lijkt erop dat als je een zwart transparant case icm een zwarte iPhone gebruikt, je daarvan
niets meer terugziet. Wellicht dat het op een witte iPhone anders is (?). Wel is de Ozaki 0.3 mm dun en licht, voelt afgewerkt aan,
terwijl the slight zijn laatste productieproces mist; nl afwerken van oneffenheden.

siemenmoens 11-10-12 09:22

heb mijn zwarte transparante gisteren ook ontvangen. er zitten nog wat fouten in het productieproces: scherpe randen, geen constante kleur, oppervlakte niet constant (soms mat soms blinkend)

gisteren al een mail gestuurd naar retour@appelhoes.nl iemand een idee hoe lang het duurt voor ik een antwoord krijg?

iAPpel 11-10-12 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door siemenmoens (Bericht 836270)
heb mijn zwarte transparante gisteren ook ontvangen. er zitten nog wat fouten in het productieproces: scherpe randen, geen constante kleur, oppervlakte niet constant (soms mat soms blinkend)

gisteren al een mail gestuurd naar retour@appelhoes.nl iemand een idee hoe lang het duurt voor ik een antwoord krijg?

Bij appelhoes.nl kan het wel een dag duren voordat je antw krijgt, dat kon zomaar eens s avonds laat zijn. Ook staat op hun retourformulier dat verwerking van retouren 2 weken kan duren, dat vind ik nogal wat. Toen ik the slight wilde retourneren, kreeg ik de opmerking dat ik een goede reden moest hebben. Dat is volkomen onzin natuurlijk, aangezien je binnen 14 dagen geen reden hoeft aan te dragen. Communicatie en after sales zijn niet hun sterkste kanten, ow ja..ideal werkte wel meteen ;)

DaMeastro 18-10-12 14:33

Iemand nog recente ervaringen met de slight?

lqtran 18-10-12 15:36

heb mijne alweer teruggestuurd op basis van de slechte reviews op macrumors, wacht nog op refund van appelhoes

wacht ook nog steeds op mijn iphone :P

DaveD30 18-10-12 17:22

Heb ook de slight en ga hem terugsturen. Nu moet ik wel zeggen dat hij super mooi zit om de iphone alleen de afwerking is slecht. Denk wel dat een super fijn schuurpapiertje al wonderen zou doen!

RWK 18-10-12 17:46

Ook de Slight, inderdaad slechte afwerking maar niet storend! Als het me iPhone beschermt vind ik het best. Enige wat wel raar vind zijn de afbeeldingen die op internet staan. Het is daar super dun, terwijl ik toch echt iets heb wat niet zo dun en doorzichtig is...

divanci 18-10-12 21:33

Nog geen iPhone 5 wel een Slight 5.... maar die ziet er echt slecht uit, anders dan op de mooie foto's op de website van Desmay...

Op de binnenkant zitten krassen en vingerafdrukken! Op de buitenkant zit er precies een 'waterbubbel'. Echt, een heeeelll groot verschil in vergelijking met de foto's op de website van Desmay...

Ik wil gewoon de Slight 5 zoals hij er op de foto's uitziet !!!!

RWK 19-10-12 02:07

Heb trouwens nog gemaild naar Appelhoes, en die zegt dat er maar 30 mensen hooguit geklaagd hebben voor dit hoesje.. Geloof er niks van. Ik mag nu wel een ander hoesje uitzoeken.. Zouden jullie ook eens moeten doen :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:14.