//

The Slight is te bestellen !

The Slight is te bestellen ! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Okay, ben nu echt wel benieuwd. Heb The Slight ook besteld en reeds ontvangen. Maar moet nog een week of 2 wachten op mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 11-10-12, 07:43
divanci divanci is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België
Berichten: 80
Standaard

Okay, ben nu echt wel benieuwd. Heb The Slight ook besteld en reeds ontvangen. Maar moet nog een week of 2 wachten op mijn iPhone 5.

Ik had The Slight Black Transparent besteld omdat die op foto's mooi zit op een zwarte iPhone 5 en je de mooie achterkant nog duidelijk kan zien :

http://cdn.shopify.com/s/files/1/016...4x1024.jpg?727

Nu als ik de verhalen hier hoor, kun je de achterkant van je iPhone dus helemaal niet goed zien ? Zijn de foto's op hun website dan fake ? Slight 5 for iPhone 5 (0.35mm) | Desmay

Ik moet wel toegeven dat toen ik het pakje opende, ik wat verwonderd was en dacht dat ik een puur zwarte gekregen had. Voor mij is het belangrijk dat ik toch wel de mooie achterkant van de iPhone5 kan zien. Misschien toch maar eens kijken naar de Ozaki O!coat 0.3 Jelly Black - hoewel ik liever heb dat de randen van de iPhone zwart zijn (in plaats van doorzichtig).

Moet ik eens over nadenken dus...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 11-10-12, 08:41
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door divanci Bekijk bericht
Okay, ben nu echt wel benieuwd. Heb The Slight ook besteld en reeds ontvangen. Maar moet nog een week of 2 wachten op mijn iPhone 5.

Ik had The Slight Black Transparent besteld omdat die op foto's mooi zit op een zwarte iPhone 5 en je de mooie achterkant nog duidelijk kan zien :

http://cdn.shopify.com/s/files/1/016...4x1024.jpg?727

Nu als ik de verhalen hier hoor, kun je de achterkant van je iPhone dus helemaal niet goed
zien ? Zijn de foto's op hun
website dan fake ? Slight 5 for iPhone 5 (0.35mm) | Desmay

Ik moet wel toegeven dat toen ik het pakje opende, ik wat verwonderd was en dacht dat ik een puur zwarte gekregen had.
Voor mij is het belangrijk dat ik

toch wel de mooie achterkant van de iPhone5 kan zien. Misschien toch maar eens kijken naar de Ozaki O!coat 0.3 Jelly Black - hoewel ik liever heb dat de randen van de iPhone zwart zijn (in plaats van doorzichtig).

Moet ik eens over nadenken dus...
Klopt, op een zwarte iPhone 5 is het niet transparant, dit geldt trouwens ook voor de Ozaki. Het lijkt erop dat als je een zwart transparant case icm een zwarte iPhone gebruikt, je daarvan
niets meer terugziet. Wellicht dat het op een witte iPhone anders is (?). Wel is de Ozaki 0.3 mm dun en licht, voelt afgewerkt aan,
terwijl the slight zijn laatste productieproces mist; nl afwerken van oneffenheden.
  #83  
Oud 11-10-12, 09:22
siemenmoens siemenmoens is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Bornem België
Berichten: 12
Standaard

heb mijn zwarte transparante gisteren ook ontvangen. er zitten nog wat fouten in het productieproces: scherpe randen, geen constante kleur, oppervlakte niet constant (soms mat soms blinkend)

gisteren al een mail gestuurd naar retour@appelhoes.nl iemand een idee hoe lang het duurt voor ik een antwoord krijg?
  #84  
Oud 11-10-12, 09:31
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siemenmoens Bekijk bericht
heb mijn zwarte transparante gisteren ook ontvangen. er zitten nog wat fouten in het productieproces: scherpe randen, geen constante kleur, oppervlakte niet constant (soms mat soms blinkend)

gisteren al een mail gestuurd naar retour@appelhoes.nl iemand een idee hoe lang het duurt voor ik een antwoord krijg?
Bij appelhoes.nl kan het wel een dag duren voordat je antw krijgt, dat kon zomaar eens s avonds laat zijn. Ook staat op hun retourformulier dat verwerking van retouren 2 weken kan duren, dat vind ik nogal wat. Toen ik the slight wilde retourneren, kreeg ik de opmerking dat ik een goede reden moest hebben. Dat is volkomen onzin natuurlijk, aangezien je binnen 14 dagen geen reden hoeft aan te dragen. Communicatie en after sales zijn niet hun sterkste kanten, ow ja..ideal werkte wel meteen
  #85  
Oud 18-10-12, 14:33
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Iemand nog recente ervaringen met de slight?
  #86  
Oud 18-10-12, 15:36
lqtran lqtran is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 41
Standaard

heb mijne alweer teruggestuurd op basis van de slechte reviews op macrumors, wacht nog op refund van appelhoes

wacht ook nog steeds op mijn iphone
  #87  
Oud 18-10-12, 17:22
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb ook de slight en ga hem terugsturen. Nu moet ik wel zeggen dat hij super mooi zit om de iphone alleen de afwerking is slecht. Denk wel dat een super fijn schuurpapiertje al wonderen zou doen!
  #88  
Oud 18-10-12, 17:46
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Ook de Slight, inderdaad slechte afwerking maar niet storend! Als het me iPhone beschermt vind ik het best. Enige wat wel raar vind zijn de afbeeldingen die op internet staan. Het is daar super dun, terwijl ik toch echt iets heb wat niet zo dun en doorzichtig is...
__________________
  #89  
Oud 18-10-12, 21:33
divanci divanci is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België
Berichten: 80
Standaard

Nog geen iPhone 5 wel een Slight 5.... maar die ziet er echt slecht uit, anders dan op de mooie foto's op de website van Desmay...

Op de binnenkant zitten krassen en vingerafdrukken! Op de buitenkant zit er precies een 'waterbubbel'. Echt, een heeeelll groot verschil in vergelijking met de foto's op de website van Desmay...

Ik wil gewoon de Slight 5 zoals hij er op de foto's uitziet !!!!
  #90  
Oud 19-10-12, 02:07
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Heb trouwens nog gemaild naar Appelhoes, en die zegt dat er maar 30 mensen hooguit geklaagd hebben voor dit hoesje.. Geloof er niks van. Ik mag nu wel een ander hoesje uitzoeken.. Zouden jullie ook eens moeten doen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 bestellen Keen Vodafone 0 17-12-11 18:37
Iphone 4S bestellen in NL iTimvd iPhone algemeen 4 12-10-11 17:33
Bodyguardz bestellen appel22 iPhone accessoires en onderdelen 4 12-09-10 12:27
3G of Wi-Fi bestellen? Moesje18 iPad algemeen 18 12-06-10 07:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:29.