iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   bodyguardz wil niet meer? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/126276-bodyguardz-wil-niet-meer.html)

pdavie2311 28-09-12 20:44

bodyguardz wil niet meer?
 
Heb net het reservesetje geprobeerd, maar wil ook niet strak erop!!

Eerst met gel geprobeerd, totaal niet lukken, vervolgens gewoon droog aanbrengen!! Zo vaak gedaan bij mijn iPhone 4...Maar het ziet er echt niet uit!! En ik heb best wat ervaring hiermee mag ik zeggen!! Weg 22,- euro!!

Ligt het nu aan de iPhone 5 of is meine fingerspitzengefühl nicht mehr so gut??
Meer mensen problemen hiermee? Wil de iPhone 5 niet inpakken in hoesjes enze, juist het mooie model kunnen zien...

Merlijn3 29-09-12 01:02

Ik heb 'm er zelf wel goed op gekregen. Heb je foto's?

Emper 29-09-12 10:26

Die van mij komt straks, dus dan kan ik meer vertellen.
Begreep wel dat Bodyguardz het produkt vernieuwd heeft......

pdavie2311 29-09-12 20:32

Foto's maken doe ik met de Iphone..haha!!

Ik heb net het 2e setje er ook afgetrokken..gewoon niet mooi en onder de bubbels!! Zit alleen nog achter eentje op, laat ik even zitten totdat ik mijn hardcase krijg..deze wordt geleverd met een voorkant shield..tot die tijd gaat de Iphone 5 in een sleeve..geen risico's hahaha!!!

xa4cornelis 30-09-12 13:53

Je moet de spray gewoon mee betellen, dan krijg je m er wel
Strak op:)

ballegooier 30-09-12 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Emper (Bericht 829107)
Begreep wel dat Bodyguardz het produkt vernieuwd heeft......

Klopt. Ik had ook express de wet versie besteld, maar kreeg automatisch de nieuwe 'dry/gel' variant. 2 in 1 dus ;)

Ze hebben het flesje spray water vervangen door gel in een condoom zakje. Je kunt dus kiezen hoe je de protector er op wil plakken.

Ook het plastic zelf is sterk verbeterd tov mijn 2 jaar eerder bestelde setje. Het plastic is rete strak, bijna zo glad als glas, en veegt ook veel makkelijker. Je hebt niet meer zo 'last' van het reliëf van de protector. Hij is ook nog eens de helft dunner lijkt wel. Vroeger kwamen de stickers op de zijkant net zo hoog (uitsteken) als de volume knoppen, nu komt de sticker nog maar tot de helft van de hoogte/dikte van de volume knoppen.

Zie voor mijn resultaat en foto's daarvan het andere BodyGuardz draadje ("welke versie; wet of dry?")

Emper 30-09-12 16:31

Heb jij wel de gel gebruikt?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 829869)
Klopt. Ik had ook express de wet versie besteld, maar kreeg automatisch de nieuwe 'dry/gel' variant. 2 in 1 dus ;)

Ze hebben het flesje spray water vervangen door gel in een condoom zakje. Je kunt dus kiezen hoe je de protector er op wil plakken.

Ook het plastic zelf is sterk verbeterd tov mijn 2 jaar eerder bestelde setje. Het plastic is rete strak, bijna zo glad als glas, en veegt ook veel makkelijker. Je hebt niet meer zo 'last' van het reliëf van de protector. Hij is ook nog eens de helft dunner lijkt wel. Vroeger kwamen de stickers op de zijkant net zo hoog (uitsteken) als de volume knoppen, nu komt de sticker nog maar tot de helft van de hoogte/dikte van de volume knoppen.

Zie voor mijn resultaat en foto's daarvan het andere BodyGuardz draadje ("welke versie; wet of dry?")


ballegooier 30-09-12 17:34

Yup.......

Borr 05-10-12 14:35

Ik heb ook een bodyguardz Full body protector en ziet er bij mij fantastisch uit hoor.
Je moet wel goed de tijd ervoor nemen om ook die luchtbelletjes weg te krijgen.
Na 72 uur moet ook de waas weg zijn en dat was bij mij ook zo.

pdavie2311 05-10-12 16:28

Knap werk!! Ik heb alleen nog de zijkanten erop zitten, deze zijn wel mooi gelukt..straks met mijn hardcase en mijn sleeve heb ik genoeg bescherming denk ik...


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Borr (Bericht 833202)
Ik heb ook een bodyguardz Full body protector en ziet er bij mij fantastisch uit hoor.
Je moet wel goed de tijd ervoor nemen om ook die luchtbelletjes weg te krijgen.
Na 72 uur moet ook de waas weg zijn en dat was bij mij ook zo.


Emper 23-10-12 16:48

Beste allemaal,
Mijn setje ligt al weken op de deurmat omdat ik op vakantie was. Nu weer thuis; tijd om te plakken.
Ik gebruik het liefst de gel niet, maar begrijp dat dit wel nodig is? Veel gebruiken? Nog tips?

ballegooier 23-10-12 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Emper (Bericht 841962)
Ik gebruik het liefst de gel niet, maar begrijp dat dit wel nodig is? Nog tips?

Zie ook dit draadje:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ght=Bodyguardz
Ik heb de gel wel gebruikt. Het hoeft idd niet - kan ook dry. Je kan dan wel minder makkelijk een correctie doen, in mijn beleving. Door de gel laag glij je de plakker makkelijker op z'n plek ;)

Emper 23-10-12 17:38

Bedankt voor de info in het andere draadje. Ik ga hem gewoon eerst dry proberen en anders met gel. Zitten er toch twee in :-)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 841976)
Zie ook dit draadje:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ght=Bodyguardz
Ik heb de gel wel gebruikt. Het hoeft idd niet - kan ook dry. Je kan dan wel minder makkelijk een correctie doen, in mijn beleving. Door de gel laag glij je de plakker makkelijker op z'n plek ;)


ergoboy 23-10-12 20:22

mijn is er ook op gedaan en je ziet nog geen luchtbelletje .. doe het ook op men iphone4 ipad en ipod .. is niet zichtbaar bij mij :d

Jorjo23 23-10-12 22:46

Wat raden jullie aan? Met of zonder gel aanbrengen?
Iemand evt nog andere tips?

Emper 26-10-12 18:17

Vandaag aangebracht Zonder gel. Ging super makkelijk! Zat er mooi op.
Alleen de protector op de achterkant is veel te klein. Ook het tweede exemplaar. Meer mensen dit probleem?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.