iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Goede iPhone 5 hoes? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/126322-goede-iphone-5-hoes.html)

Lefontwerp 22-01-13 13:07

Deze heb ik voor mijn iphone:

Tech21 D30 Impact Snap Case with Cover Black voor Apple iPhone 5

iWiefring 25-01-13 11:16

Heb zojuist de Impact Band D3O aangeschaft, hier in de iCulture shop!

Starscreamer 29-01-13 13:25

Ik heb deze gekocht
Belkin Flex Case Apple iPhone 5 Black/Clear Duo Pack - PDAshop.nl
Hoop dat ie goed is :P

Zapp5 30-01-13 14:07

Ik ben ook op zoek naar een hoesje voor mijn nieuwe iPhone 5. Ik wil geen hardcase, deze had ik bij mijn iPhone 4 (Switcheasy nude), maar de zijkant zaten helemaal vol met krassen. Dus ik wil een softcase die zo veel mogelijk het design van de iPhone nog laat zien. Ik ben verder heel voorzichtig met mijn telefoon en heb mijn oude ook nooit laten vallen, dus ik hoef geen extreme bescherming maar alleen tegen krassen doordat ik hem op z'n rug op een tafel ofzo leg en voor in mijn broekzak.
Na een beetje zoeken kwam ik op de cases van Desmay of Ozaki. Heeft iemand ervaringen met deze of misschien andere aanraders?

raydrum 30-01-13 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zapp5 (Bericht 872054)
Ik ben ook op zoek naar een hoesje voor mijn nieuwe iPhone 5. Ik wil geen hardcase, deze had ik bij mijn iPhone 4 (Switcheasy nude), maar de zijkant zaten helemaal vol met krassen. Dus ik wil een softcase die zo veel mogelijk het design van de iPhone nog laat zien. Ik ben verder heel voorzichtig met mijn telefoon en heb mijn oude ook nooit laten vallen, dus ik hoef geen extreme bescherming maar alleen tegen krassen doordat ik hem op z'n rug op een tafel ofzo leg en voor in mijn broekzak.
Na een beetje zoeken kwam ik op de cases van Desmay of Ozaki. Heeft iemand ervaringen met deze of misschien andere aanraders?

ik heb de ozaki ocoat crystal. Het is een erg goed hoesje vind ik en het laat het iPhone design mooi over. Het enge nadeel is dat de achterkant relatief snel krast...

Mamanneke 01-02-13 16:50

Ik had deze ook op mijn lijstje staan, maar....kan de headset er wel ingeplugd worden??

raydrum 01-02-13 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mamanneke (Bericht 872668)
Ik had deze ook op mijn lijstje staan, maar....kan de headset er wel ingeplugd worden??

De earpods passen gewoon andere kabeltjes ook. de uitsparing is groot genoeg. Ik weet alleen niet of het bij jou zal passen.

nance30 03-02-13 10:33

Ik zoek een goede hoes die te gebruiken is tijdens het sporten.
Zijn een hoop verschillende wie heeft er al 1 en deelt zijn ervaring?

Jenz 03-02-13 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Starscreamer (Bericht 871761)

Ik heb hem zelf ook, maar ik vind dat hij nog al "los" rond je iPhone zit. Heb ondertussen alweer een andere gehaald.. Hij gleed met die hoes ook niet meer gemakkelijk in men broekzak..

DHL 04-02-13 04:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert (Bericht 857222)
Doe mij maar de bookbook voor iPhone 5. Ben er helemaal weg van. Ik gebruik hem zo graag en dat leder is echt heel knap...

Voor mij geen plastic brol meer...


Heb er ook ene rond m'n 4... Beste die ik ooit had.

Spiritwalker 04-02-13 09:00

Ik heb de wallet case van Decoded, ben er tot nu toe zeer tevreden over.
Mooi kwaliteit leer en met magneet sluiting.
Ik heb ook een leren pouch met strap,die is ook erg goed.
Al hun hoesjes zijn te herkennen aan het rood,wit,blauwe vlaggetje aan de rechterkant.

Sasje04 19-02-13 14:26

OZAKI O!COAT 0.3 JELLY
Super hoesje, krast achteraan niet, past perfect en is heel dun!
Zou geen ander meer willen!

http://store.ozakiverse.com/116-1217...t-03-jelly.jpg

Fruitschaal 25-02-13 13:25

Hallo allen,

Ben inmiddels van december in het bezit van een Iphone 5. Na ongeveer 2 weken, ben ik gebruik gaan maken de 'oCoat 0.3 Jelly for iPhone5 Black'. Dit is een heerlijk dun hoesje met bescherming tegen krassen voor de zijkant en de achterkant.
Nu haalde ik vorige week mijn hoesje eraf en was nogal verbaasd over het feit dat er allerlei puntjes op de zijkant van mijn Iphone zaten. Hier zie je dus het aluminium van de Iphone. ( het zwarte is weg). Nu weet ik dat een telefoon een gebruiksvoorwerp is, echter toch zonde om na zo'n korte tijd krasjes te hebben ( terwijl ik daar een hoesje voor had gekocht).

Nu ben ik dus op zoek naar hoesje of bumper, die aan de binnenkant van vilt is gemaakt of een andere zachte stof die krassen voorkomt, en daarnaast natuurlijk ook de Iphone beschermt. Mijn voorkeur is een zo dun mogelijke hoesje. Wanneer iemand enig idee heeft over dit hoesje. Let me know.

Fruitschaal 05-03-13 13:08

Zo te zien het gat in de markt gevonden. Niemand suggesties?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.