//

Wekkerradio, duo dock Iphone en ipad

Wekkerradio, duo dock Iphone en ipad discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben opzoek naar een wekkerradio (dock) waar er 2 30pin connecters opstaan.... ééntje voor mijn Ipad 2 en de andere voor mijn Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-10-12, 17:58
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Exclamation Wekkerradio, duo dock Iphone en ipad

Hallo,

Ik ben opzoek naar een wekkerradio (dock) waar er 2 30pin connecters opstaan.... ééntje voor mijn Ipad 2 en de andere voor mijn Iphone 5, ik zal dan de 30pin naar lightning adapter gebruiken... Iemand?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad + iPhone met duo sim kaart Quatz iPad algemeen 5 09-07-13 12:58
Iphone Philips wekkerradio met Dock Sandra004 iPhone accessoires en onderdelen 6 28-08-11 18:04
Iphone wekkerradio + dock dubbele usb? stefvangils iPhone algemeen 2 20-06-11 21:20
HI duo-sim en iPad ProMac iPad algemeen 6 04-01-11 18:26
Wekkerradio met IPhone Dock ErikvT iPhone accessoires en onderdelen 3 12-10-10 22:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:13.