//

Carcomm en Icelink

Carcomm en Icelink discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Is de eerste keer dat ik hier iets post, maar dit kon ik jullie niet onthouden. Heb al een kleine maand een iphone. Aangezien ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-05-08, 14:49
Bist Bist is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 1
Standaard Carcomm en Icelink

Hoi,

Is de eerste keer dat ik hier iets post, maar dit kon ik jullie niet onthouden. Heb al een kleine maand een iphone. Aangezien ik zeer veel in de auto zit maakte ik altijd gebruik van een Icelink en een Ipod Nano. Zalig, lekkere muziek zonder kwaliteitsverlies. Nu over naar de iphone. Mijn grootste zorg was natuurlijk wat met muziek in de auto. Moet ik mijn nano houden? Is de iphone compatible met de icelink,.....

Na wat onderzoek en mails naar Icelink en carcomm geen antwoord. Het antwoord van Icelink (Dension) was. Contact us in June, we wille release a new version for the iphone. Nu, jullie zullen ook wel dat gevoel kennen IK WIL DIT NU.

Dus,

Ik heb me dus een Carcomm autoadapter en houder gekocht voor de iphone. Ongeveer een 90euro bij pdashop. Wat is nu het coole aan deze carholder? Wel, standaard is deze uitgerust met een PS2 achtige connector. En nu nog straffer. Deze kan je gewoon aansluiten op de Icelink adapter. Alles werkt perfect, en zonder geluidskwaliteit verlies. Dus als jullie op zoek zijn naar de ideale autohouder MET aansluit mogelijkheden via een icelink. Dit is de oplossing.

De Desion Icelink werkt perfect met de Carcomm autohouder. Weg met de ipod nano.

PS: Misschien weet iedereen dit al, maar schrijf het hier gewoon even neer omdat ik het nergens kon terugvinden.

Have fun en mijn excuses als dit een nutteloze post blijkt te zijn.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hardware: Geen geluid Navigon -> Carcomm-houder iWilco iPhone Navigatie 5 23-08-09 18:36
carcomm geeft fout melding jpi iPhone accessoires en onderdelen 0 30-06-09 09:27
Parrot Carkit MKi9000 i.c.m. Carcomm houder Ard Buijsen iPhone accessoires en onderdelen 0 29-05-09 23:40
Carcomm Cradle 3G wastaal Archief 3 22-10-08 19:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:36.