iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   iPhone 4S bumper, case of beschermfolie? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/130733-iphone-4s-bumper-case-beschermfolie.html)

Gijsneter 02-12-12 13:00

iPhone 4S bumper, case of beschermfolie?
 
Hallo iedereen,

Ik heb een iPhone 4s bij tele2 via gsmweb.nl besteld en verwacht hem woensdag/donderdag. Ik wil mn eerste iPhone natuurlijk wel goed beschermen:p

Nu ben ik er sinds kort achter gekomen dat er ook bumper zijn die je om het randje van je iPhone doet. De achterkant blijft dus 'naakt'. Kan dit geen kwaad? Ik ben namelijk scholier en dan kan er wat mee gebeuren op school of in de bak waar je je mobiel moet leggen tijdens gym. Ben bang dat er dan krassen op komen.

Ik had dus bedacht dat ik er dan misschien, met die bumper, op de achter en voorkant een protector plak. Hier ook weer een vraag bij: Mijn moeder heeft een 3GS en ook een screenprotector (voorkant) en een case, maar door de case word linksonder het protectortje een beetje omhoog gehaalt en zit er nu ook allemaal vuil onder. Haar maakt het niet uit, maar als dat bij mij zou zitten zou ik dat strontvervelend vinden. Zou dus hetzelfde gebeuren als ik die bumper erop doe?

En dan hebben we natuurlijk de 3e optie: De case.

Wat is de beste opties volgens jullie? Ik heb geen idee wat ik moet kiezen...

Bedankt voor het lezen & antwoorden alvast!

Groeten, Gijs.

Wimus 02-12-12 13:12

kijk eens naar de Case Mate.
Mooie en goed bescherming biedende case.
Ik heb hem bij mijn IPhone 4 gehad, tot volle tevredenheid
Case-Mate - PDAshop.nl

Ik heb er nu ook weer een voor mijn 5 en ook deze is gewoon perfect

btw vergeet ook niet een screenprotector

Techfreak 02-12-12 14:09

Ik heb een bumper die de zijkanten en de achterkant beschermd. Werkt super.

Een screenprotector gebruik ik niet. Verminderd de zichtbaarheid buiten. (Heb ik gezien bij een collega).

aexpert 02-12-12 14:39

Je kunt een combinatie van een bumper en beschermfolie gebruiken.

Je hebt beschermende folie voor zowel de voorkant als de achterkant.

Een case "vermindert" de gevoeligheid van de touch.

Gijsneter 02-12-12 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 857853)
Ik heb een bumper die de zijkanten en de achterkant beschermd. Werkt super.

Een screenprotector gebruik ik niet. Verminderd de zichtbaarheid buiten. (Heb ik gezien bij een collega).

Met die 'bumper' bedoel je een case toch? Want een bumper laat de achterkan 'naakt'.
Kan je even sturen welke je hebt? :)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 december 2012 om 15:18 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aexpert (Bericht 857862)
Je kunt een combinatie van een bumper en beschermfolie gebruiken.

Je hebt beschermende folie voor zowel de voorkant als de achterkant.

Een case "vermindert" de gevoeligheid van de touch.

Hoezo vermindert een case de touch? De beschermfolie bedoel je?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:18.