GEZOCHT: Led Mod achterkant 4S wit discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben op zoek naar zo'n led mod achterkant voor men witte 4s. Iemand die dit heeft liggen, of weet waar ik deze kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
GEZOCHT: Led Mod achterkant 4S wit
Hallo,
Ik ben op zoek naar zo'n led mod achterkant voor men witte 4s. Iemand die dit heeft liggen, of weet waar ik deze kan bestellen ( zonder Visa )? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Iphone 4] Led aan achterkant blijft branden | marcjeno1 | iPhone algemeen | 19 | 13-03-14 21:10 |
iPhone 4S bumper met transparante achterkant gezocht | HobbitNL | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 08-02-13 18:21 |
Gezocht: Goedkope achterkant iPhone 3Gs | TimoV | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 04-12-11 15:08 |
Wit of Zwart (achterkant) | johan544 | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 27-10-11 17:23 |
Gezocht: Aluminium cover/achterkant (2de hands?) | booty123 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 31-08-08 04:48 |
|
|