//

problemen mueiek afspelen met iphone 5

problemen mueiek afspelen met iphone 5 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 5 en via de lighting - 30 pins connector kan ik op bepaalde docstations , bose home 5/1 installatie en in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-13, 15:08
scuderiafre scuderiafre is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Standaard problemen mueiek afspelen met iphone 5

ik heb een iphone 5 en via de lighting - 30 pins connector kan ik op bepaalde docstations , bose home 5/1 installatie en in mijn wagen range rover geen muziek afspelen, met een iphone 4S lukte dit wel. heeft hier iemand ervaring mee??
In de lap9 store (verkopen enkel apple producten) hebben we in verschillende doc stations geprobeerd en sommige werken, andere niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-13, 19:01
Matthijs581 Matthijs581 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Soest
Berichten: 15
Standaard

Volgens mij is de lighting - 30 pins connector hier ook niet voor bedoeld.
  #3  
Oud 06-01-13, 19:50
xbored xbored is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 228
Standaard

Voor een 4s heb je al geen connector nodig, dus dat is al een verschil...
En Apple geeft het zelfs al aan hè dat het niet overal in werkt!
http://store.apple.com/nl/product/MD...apter?fnode=45
  #4  
Oud 06-01-13, 20:40
scuderiafre scuderiafre is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Standaard

hoe kan je dan de iphone 5 gebruiken op een bestaande 30pins connector om muziek af te spelen? dit zou toch moeten lukken, anders zijn de bestaande installatie waardeloos als je een iphone 5 gebruikt?
  #5  
Oud 07-01-13, 20:30
xbored xbored is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scuderiafre Bekijk bericht
hoe kan je dan de iphone 5 gebruiken op een bestaande 30pins connector om muziek af te spelen? dit zou toch moeten lukken, anders zijn de bestaande installatie waardeloos als je een iphone 5 gebruikt?
Klopt ook maar er staat ook dat het niet op alles werkt...dus zal wel met de licentie, verkregen door Apple, te maken hebben?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met muziek afspelen op iPhone ponyrenfan iPhone algemeen 2 20-09-12 21:24
Muziek: Problemen met het afspelen van muziek na update 5.0.1. via AV-Receiver Wallah Muziek, foto & video 1 28-12-11 19:43
Muziek: Problemen bij afspelen muziek boerkoekoek Muziek, foto & video 2 18-08-10 15:26
Windows: Problemen met afspelen ongeslecteerde nummers in Itunes Brendanoz iTunes 1 28-02-10 17:11
Problemen video afspelen IPhone 3GS Huub82 Muziek, foto & video 13 20-02-10 13:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:16.