//

Iphone 4 No Wifi/Bluetooth ALLES GEPROBEERD!

Iphone 4 No Wifi/Bluetooth ALLES GEPROBEERD! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) goeie dag, ik heb een iphone 4 hier liggen welke orgineel bij apple vandaan komt. Hij heeft lichte waterschade gehad, en nooit problemen gegeven alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-01-13, 12:22
Thetakman Thetakman is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 11
Standaard Iphone 4 No Wi-Fi/Bluetooth ALLES GEPROBEERD!

goeie dag, ik heb een iphone 4 hier liggen welke orgineel bij apple vandaan komt.
Hij heeft lichte waterschade gehad, en nooit problemen gegeven alleen na de waterschade op netwerk.
Ik heb de interne antenne vervangen die om de speaker module heenzit en ook het Wi-Fi EMI shield aan de bovenkant voor een nieuwe.
Alle schroeven zijn nieuw en ben al 3 maanden geruim bezig hem werkend te krijgen.

Wi-Fi doet het als ik de telefoon binnen 50-60 CM van de router houdt, en ik heb me netwerk via 3G weer aan de praat alleen Wi-Fi en bluetooth doen het niet.
Bluetooth vindt wel alles en alle apperaten zien de iphone ook alleen zodra ik verbind zegt de iphone dat hij het bluetooth apperaat niet ondersteund, van headsets tot aan me macbook pro.

Samenvatting:
-Wi-Fi+bluetooth doen het niet, Wi-Fi binnen 50 CM alleen en bluetooth ziet alles wel en kan ook gevonden worden maar kan niet daadwerkelijk verbinden.

-Wi-Fi Antenne(emi shield) is vervangen

-Alle schroeven zijn vervangen

-de antenne om het speaker gedeelte is vervangen.

-Schroef aan de bovenkant die de Wi-Fi antenna verbindt zit goed en metalen clipje is ook aanwezig en al 2X vervangen.

-Connectors aan de onderkant van de speaker module maken contact met het LCD frame zoals hoort.

Wat ben ik vergeten of kan ik proberen, ik heb via google alles al gedaan en meerdere mensen naar informatie gevraagt.
De telefoon zelf is ooit bij apple geweest en daar zijn de helft van de schroeven niet terug geplaats (toen hij nog van een kennis was) vandaar dat ik nieuwe schroeven erin heb gezet, maar ook dit baat helaas niet.

Het grappige is dat iedereen normaal het probleem heeft dat Wi-Fi of Bluetooth grijs wordt, dit is nooit het geval geweest en het imei nummer, MAC, ICCID, Modem, Bluetooth staan allemaal ingevuld in de telefoon, hij ziet alles en leest alles uit dus ook hier ligt het niet aan betwijfel dat het aan de chips ligt.
Zodra ik de telefoon vlakbij de router houdt krijg ik direct 3 strepen internet en kan ik ook gewoon browsen via normale snelheid.

Laatst gewijzigd door Thetakman; 10-01-13 om 12:25. Reden: info vergeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-13, 12:44
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten

Labels
geen Wi-Fi, iphone4, netwerk



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 trilfunctie defect, alles geprobeerd. wouterdabezd iPhone algemeen 4 14-12-12 19:38
iPhone 4 - Fout 21 - Alles geprobeerd majidmajid iPhone algemeen 4 11-12-12 19:36
iphone wil niet restoren alles al geprobeerd hoog iPhone algemeen 12 02-09-11 17:44
Iphone reboot constant maar alles al geprobeerd bollemp3 iPhone algemeen 0 11-06-10 18:13
Geen Wi-Fi, alles geprobeerd NIKS helpt! XanderSnelder Wi-Fi 0 16-01-10 00:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:32.