//

Verlenging y-kabel BMW

Verlenging y-kabel BMW discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Om uw playlists en dergelijke via de iDriveconsole in een BMW te besturen, bestaat er een Y-cable die dit mogelijk maakt. Nu bestaat er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-01-13, 21:12
Buzze Buzze is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 49
Standaard Verlenging y-kabel BMW

Beste,

Om uw playlists en dergelijke via de iDriveconsole in een BMW te besturen, bestaat er een Y-cable die dit mogelijk maakt. Nu bestaat er enkel een uitvoering van die kabel die ongeveer 30cm lang is.
Nu had ik graag mijn Iphone aan men dashboard gehangen om de tomtom erop ook te gebruiken.
Dus heb ik maar een extensie van 1 meter voor de 30pin-connector gekocht. Dit blijkt echter niet te werken. Iphone wordt niet meer herkent als Device.
Heeft iemand een oplossing voor de verlenging van die befaamde Y-cable voor BMW?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-01-13, 21:50
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Zelf in het bezit van een Mini (dus ook BMW). Ook van alles geprobeerd, verlengen van de 30-pins kabel, andere y-kabel, maar het enige wat bij mij werkte was apart de usb en de audio te verlengen.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
VGA kabel + Camera USB kabel 3GS Rob44G iPhone accessoires en onderdelen 0 21-04-12 00:19
BMW Snapin adapter 4S Klaveinz iPhone accessoires en onderdelen 1 28-11-11 12:42
iPhone in BMW X5 ivoborkus iPhone accessoires en onderdelen 117 10-10-10 14:04
verlenging van usb kabel? amoblaz iPhone algemeen 8 03-05-10 14:02
Iphone houder BMW Dennisf iPhone accessoires en onderdelen 17 14-04-08 21:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:36.