//

Iphone 4 LCD achterkant sticker en doffe scherm

Iphone 4 LCD achterkant sticker en doffe scherm discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi mensen, ik vroeg mij af, ik bestel soms schermen via ebay e.d. en er zit altijd een sticker op de achterkant van de lcd, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-01-13, 22:38
ebeng ebeng is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: zh
Berichten: 9
Exclamation Iphone 4 LCD achterkant sticker en doffe scherm

hoi mensen,

ik vroeg mij af, ik bestel soms schermen via ebay e.d. en er zit altijd een sticker op de achterkant van de lcd, soms is het blauw soms is het rood...

is het nodig dat deze eraf wordt gehaald? want dat doe ik altijd en weet eerlijk gezegd niet of dat wel of niet moet....

Daarnaast het volgende... de schermen lijken soms dof van kleur te zijn... ligt dit aan het feit dat ze gwn goedkoop zijn ? of kan het te maken hebben dat door de weggehaalde sticker het licht niet naar voren toe gaat?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-01-13, 13:19
Dantis Dantis is offline
• iOS 8.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oost Souburg (zeeland)
Berichten: 230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ebeng Bekijk bericht
hoi mensen,

ik vroeg mij af, ik bestel soms schermen via ebay e.d. en er zit altijd een sticker op de achterkant van de lcd, soms is het blauw soms is het rood...

is het nodig dat deze eraf wordt gehaald? want dat doe ik altijd en weet eerlijk gezegd niet of dat wel of niet moet....

Daarnaast het volgende... de schermen lijken soms dof van kleur te zijn... ligt dit aan het feit dat ze gwn goedkoop zijn ? of kan het te maken hebben dat door de weggehaalde sticker het licht niet naar voren toe gaat?
Ja de folie moet je eraf halen,en dat de schermen dof zijn kan dat het gewoon clonen zijn en geen orgineel je kan dat zien als je het scherm tegen het licht aanhoudt als je een raster ziet bij de meeste,dan heb je een clone scherm
  #3  
Oud 26-01-13, 13:41
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Met rode folie is 99 procent b kwaliteit
  #4  
Oud 06-02-13, 12:21
ebeng ebeng is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: zh
Berichten: 9
Standaard

wat moet ik verstaan onder b kwaliteit ?
  #5  
Oud 08-02-13, 08:37
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Vergelijk het met bv cola, A merken/kwaliteit is de Coca Cola of Pepsi, B merken/kwaliteit zijn de huismerken. Dus een B kwaliteit scherm is een scherm dat wel werkt maar niet origineel Apple is en meestal van minder goede kwaliteit.
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sticker op scherm en achterkant iPad 2 matsoft iPad accessoires en onderdelen 4 25-07-11 11:06
Sticker plakken op achterkant, kan dat iets beschadigen? Coen1983 iPhone algemeen 7 24-03-10 09:18
Sticker voor achterkant iPhone? Raxious iPhone accessoires en onderdelen 2 17-06-09 22:24
Sticker achterkant 3G Mr.Bluestar iPhone accessoires en onderdelen 4 13-09-08 00:05
LCD scherm iPhone en iPod Touch uitwisselbaar? netvista iPhone algemeen 2 02-03-08 23:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:48.