//

iPhone headset alternatieven

iPhone headset alternatieven discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben net bijna over gegaan tot het kopen van de v-moda duo headset omdat ik nu een gewone ipod headset gebruik (dus zonder microphone). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 18-01-08, 03:56
eennaampje eennaampje is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 11
Standaard originele iphone headset

ik ben net bijna over gegaan tot het kopen van de v-moda duo headset omdat ik nu een gewone ipod headset gebruik (dus zonder microphone). Dit is nogal vervelend op de fiets (waar ik veel op zit). Ik dacht als laatste uitweg voordat ik die dure dingen bestel het nog even hier te vragen.

Eigenlijk voldoet de normale iphone headset prima voor mij maar ik kan hem nergens op het internet vinden. Als ik hem al kan vinden wordt hij niet internationaal (dus naar Nederland) verstuurd.

Daarmee de vraag: weet iemand waar de originele iphone headset (tweedehands) wordt aangeboden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #62  
Oud 18-01-08, 09:13
Prime Prime is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: E-Troid
Berichten: 110
Standaard

Hier op deze site worden er wel eens 2e hands iPhone headsets aangeboden.

Even een advertentie plaatsen bij gevraagd....
__________________
...If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with stupidity...
  #63  
Oud 06-02-08, 11:28
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Heb sinds kort de V-moda vibes Duo. Moet zeggen dat er een heel goed geluid uit komt. Maar als je deze headset voornamelijk gaat gebruiken om mee te bellen zal ik wel voor een andere optie gaan. Het is nml heel irritant praten als je die dingen in je oren hebt. Je hoort je zelf als het ware praten.
Maar als je ze voornamelijk gebruikt om muziek mee te beluisteren is het een absolute aanrader.
  #64  
Oud 06-02-08, 12:27
AlexTemora AlexTemora is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 153
Standaard

Heb zelf al vele in-ear dopjes gehad voor mijn reguliere Ipod Video. En heb vanwege aanschaf van een iPhone gelijk de V-Moda Vibe Duo's (.nero) besteld.

De geluidskwaliteit is bijzonder goed te noemen, misschien iets teveel lage tonen voor sommige mensen maar aangezien ik veel electro en zwartgallige indie luister komen ze goed tot hun recht.

Het is ook even spelen met de EQ van je iPhone en uiteraard moeten de dopjes zo'n 18 uur 'inspelen' en opwarmen. Ik heb deze besteld bij de V-moda shop in de VS. Had de oordopjes binnen 3 dagen in huis en heb geen invoerkosten betaald. Al met al 72 euro voor betaald, een koopje naar mijn mening.

Wennen moet je altijd aan in-ears en het is ook gewoon spelen, proppen, dopjes wisselen, proppen en duwen tot je hem door hebt en de geluid/comfort verhouding optimaal is.

Van alle in-ears die ik in mijn bezit gehad heb horen staan deze op een gedeelde eerste plaats, de JBL 220's hebben een net iets gebalanceerder geluid maar passen niet op een iPhone en zijn in vergelijking met de Vibes gewoon lelijk, de Vibes zien er namelijk schitterend uit! Passen in de kleur zwart/zilver perfect bij je iPhone (Mensen die een iPhone kopen zijn vaak gevoeliger voor de 'wow' factor) Verder zijn de dopjes helemaal van metaal en voelen ze heerlijk degelijk aan.

De microfoon en control/playback functie heb ik nog niet kunnen gebruiken aangezien mijn iPhone nog bij de douane ligt.

Hoop mensen geïnformeerd te hebben met mijn reviewtje.
  #65  
Oud 07-02-08, 12:16
-B- -B- is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 3
Standaard

Heb je al geprobeerd dit setje met een autoradio te laten werken?
Wil een radio met a2dp gaan halen, maar weet niet of alle functies(iPod en bellen)
werken.
Heb jij hier wel al ervaring mee?
  #66  
Oud 09-02-08, 22:05
stygeon stygeon is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 15
Standaard

Je kunt elke koptelefoon die je maar wilt gebruiken met je iPhone, zolang je een schilmesje en lef hebt: als je het rubber dat om de jack heenzit wegsnijdt, dan past opeens elke headset of elke set oordopjes in de "reclined" aansluiting.
Vergelijk een iPhone of iPod set maar eens met een normale: er is niets unieks aan, behalve dat de kabel recht naar achteren doorloopt inplaats van een L-vorm maakt. Als je de L er verder in zou kunnen drukken ben je binnen. Hiervoor hoef je alleen maar wat rubber weg te kerven, zoals je een punt aan een stok hout zou snijden met een zakmes. Een halve centimeter er af halen is genoeg.

Het is aan te raden om dit eerst even te oefenen met kapotte oude koptelefoons, maar je zult zien dat het dermate makkelijk is, dat oefenen niet nodig was - het is vooral zodat je voor jezelf merkt hoe makkelijk het is voordat je besluit het mes in je dopjes van €50 te zetten.

Voor de afwerking kun je nog een kransje secondelijm rond de nieuwe rubber-metaal overgang smeren, zodat je echt de stevigheid van de aansluiting niet compromiteerd.
  #67  
Oud 12-02-08, 14:39
m-jay's schermafbeelding
m-jay m-jay is offline
• iOS 4.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Drenthe
Berichten: 48
Standaard V-Moda aansluiting op de iPhone

Beste forumleden,

In alle enthousiasme wou ik afgelopen weekend een V-Moda Vibe headset aanschaffen, waarbij ik mij opeens bedacht of de mini jackplug wel zonder verloopplug op de iPhone aangesloten kon worden...

Helaas was de verkoper niet gewillig genoeg om deze headset uit de verpakking te halen en 'm op mijn iPhone aan te sluiten, om te kijken of dit enige problemen zou geven. Hij was ervan overtuigd, dat deze headset niet zonder verloopplug op de iPhone zou passen.

Eerlijk gezegd zit ik ook niet te wachten op een verloopplug en hoop ik eigenlijk dat jullie mij uit de brand kunnen helpen...

Om een kort verhaal nog langer te maken ;o))

Kan ik de V-Moda (niet de duo-versie) zonder verloopplug op mijn iPhone aansluiten?

Met vriendelijke groeten,

M-jay
  #68  
Oud 12-02-08, 15:06
AlexTemora AlexTemora is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 153
Standaard

Beste m-jay,

Nee dat kan niet, maar ik begrijp niet waarom je niet via de V-moda shop een setje duo's aanschaft? Het is goedkoper en je kan ook je iPhone besturen met je headset..
  #69  
Oud 12-02-08, 15:35
bytedust bytedust is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard



Ik gebruik deze van sony MDR-EX71. Erg tevreden!
Wel heb ik een plug adpater moeten kopen, anders paste de koptelefoon niet in de Iphone.

Het liefst zou ik een bluetooth koptelefoon willen hebben... deze zijn best prijzig.
  #70  
Oud 17-02-08, 01:27
Belgboy Belgboy is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 36
Standaard

Ik vind deze zeer goed klinken



De Custom-3 van Klipsch
Zeer gedetailleerde klank,... High-end
  #71  
Oud 18-02-08, 00:43
1B1 1B1 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vleuten
Berichten: 88
Thumbs up

Als je de iPhone hoofdzakelijk voor bellen gebruikt, nou ja vooruit ook om af toe bereikbaar te zijn . Gaat er voor mij niets boven het Apple bluetooth headset. Klinkt haarscherp, zit perfect. Voornaamste je iPhone blijft handig in z'n jasje in me broekzak zodat hij niet kan vallen.. geen lastige draden, gewoon oortje in en bellen..

Bijkomend voordeel alles in een mooi compact dockje opalden, opbergen, klaar is klara
__________________
Het leven is te kort om je overal druk om te maken
  #72  
Oud 24-02-08, 08:05
Belgboy Belgboy is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1B1 Bekijk bericht
Als je de iPhone hoofdzakelijk voor bellen gebruikt, nou ja vooruit ook om af toe bereikbaar te zijn . Gaat er voor mij niets boven het Apple bluetooth headset. Klinkt haarscherp, zit perfect. Voornaamste je iPhone blijft handig in z'n jasje in me broekzak zodat hij niet kan vallen.. geen lastige draden, gewoon oortje in en bellen..

Bijkomend voordeel alles in een mooi compact dockje opalden, opbergen, klaar is klara

We spreken hier voor het gebruik met de I-pod functie van de I-phone
  #73  
Oud 24-02-08, 11:34
Buffalo Buffalo is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 135
Stuur een bericht via MSN naar Buffalo
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belgboy Bekijk bericht
Ik vind deze zeer goed klinken



De Custom-3 van Klipsch
Zeer gedetailleerde klank,... High-end
Ziet er ook goed uit. Waar koop je deze en wat kosten ze?
  #74  
Oud 24-02-08, 13:03
Belgboy Belgboy is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buffalo Bekijk bericht
Ziet er ook goed uit. Waar koop je deze en wat kosten ze?
Ze zijn nogal duur (Rond de 300 €)
  #75  
Oud 01-03-08, 21:41
sanbre sanbre is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: R'dam
Berichten: 14
Standaard

Vanmiddag de knoop doorgehakt en de v-moda vibes gekocht bij ifactors, en wat een geluid zeg, echt geen spijt van en wat een bagger zijn de standaard dopjes dan.
Echt mooi laag, moest ook m'n equalizer settings aanpassen hierdoor en ook midden/hoog echt loepzuiver en draagcomfort is top, kortom, aanrader!
  #76  
Oud 01-03-08, 21:44
sanbre sanbre is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: R'dam
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m-jay Bekijk bericht
Beste forumleden,

In alle enthousiasme wou ik afgelopen weekend een V-Moda Vibe headset aanschaffen, waarbij ik mij opeens bedacht of de mini jackplug wel zonder verloopplug op de iPhone aangesloten kon worden...

Helaas was de verkoper niet gewillig genoeg om deze headset uit de verpakking te halen en 'm op mijn iPhone aan te sluiten, om te kijken of dit enige problemen zou geven. Hij was ervan overtuigd, dat deze headset niet zonder verloopplug op de iPhone zou passen.

Eerlijk gezegd zit ik ook niet te wachten op een verloopplug en hoop ik eigenlijk dat jullie mij uit de brand kunnen helpen...

Om een kort verhaal nog langer te maken ;o))

Kan ik de V-Moda (niet de duo-versie) zonder verloopplug op mijn iPhone aansluiten?

Met vriendelijke groeten,

M-jay
Yep, dat kan, je steekt 'm direct in je iphone zonder verloopstekker, heb ze vanmiddag gekocht.
  #77  
Oud 01-03-08, 23:45
1B1 1B1 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vleuten
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanbre Bekijk bericht
Vanmiddag de knoop doorgehakt en de v-moda vibes gekocht bij ifactors, en wat een geluid zeg, echt geen spijt van en wat een bagger zijn de standaard dopjes dan.
Echt mooi laag, moest ook m'n equalizer settings aanpassen hierdoor en ook midden/hoog echt loepzuiver en draagcomfort is top, kortom, aanrader!

Mag ik zo vrij zijn te vragen wat deze setjes kosten?

Heb zelf geen behoefte om muziek te luisteren op de iPhone, maar de boys gebruiken de iPhone meer als iPod dan als telefoon en zoeken nog betere doppen voor een redelijk bedrag.

dank je
  #78  
Oud 02-03-08, 00:32
sanbre sanbre is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: R'dam
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1B1 Bekijk bericht
Mag ik zo vrij zijn te vragen wat deze setjes kosten?

Heb zelf geen behoefte om muziek te luisteren op de iPhone, maar de boys gebruiken de iPhone meer als iPod dan als telefoon en zoeken nog betere doppen voor een redelijk bedrag.

dank je
Ze kosten 99 euri, heb zelf ook nog nooit zoveel uitgegeven voor een paar in-ears maar ben vrij kritisch vwb geluid en had het er voor over, je vind ze op ebay goedkoper maar ik had ze dit weekend nodig.
Ach, en vergeleken met een paar sure valt het mee

Hier de link:

iFactors

Laatst gewijzigd door sanbre; 02-03-08 om 00:47.
  #79  
Oud 02-03-08, 01:15
1B1 1B1 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vleuten
Berichten: 88
Standaard

@sanbre, dank je wel..

Zal is gaan kijken op de link en of ze ergens ook in een 'gewone winkel' liggen. Kunnen ze zelf eventueel luisteren/ kijken.
Ach ja wat is duur. Paar goedkopere om vervolgens er achter te komen dat ze het toch niet zijn, is vaak duurder dan in 1 keer wat goeds kopen.

De duurste uitgave 4 iPhone's staat niet in verhouding
Nu nog 4 setjes goede oordopjes en ze zijn weer gelukkig en rustig (dat laatste hopen we dan maar)
  #80  
Oud 02-03-08, 17:03
robjuuuh robjuuuh is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nymegen
Berichten: 21
Standaard

Na een week naar de orginele iphone dopjes te hebben geluisterd had ik er wel genoeg van.

Ik had besloten om In-ears te kopen.
na wat zoeken kwam ik bij de Creative EP 630.
Die kosten 20 euro bij de Dixons.
Ze zijn exact hetzelfde als de SENNHEISER CX 300 van 50 euro.

De aansluiting moest uiteraard wel worden aangepast, maar dat was nog geen minuut werk.
Standy mesje en snijden maar.
Hier wat foto's van de aangepaste Creative EP 630:
Aansluiting: Het rubbere tandje is dunner gemaakt.


De dopjes:


Voorkant iPhone:


Achterkant iPhone:


Totaal shot:


Over de geluidskwaliteit ben ik zeer te spreken. De bass is lekker laag.
Waar de iPhone dopjes gingen kraken van de lage bass, gaat deze zuiver door.
Echt een hele goede vergelijking kan ik niet maken, want ik ben alleen de orginele dopjes gewend.
Bij de dopjes krijg je ook 3 verschillende maten voor je oren.
Ik raad iedereen deze dopjes aan!.

Meer positieve reacties zijn te vinden op Creative EP630 Black - reviews - MP3shop.nl

Als er vragen zijn, PM!
Groeten,
Robjuuuh
__________________
16 iPhone // Nice
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alternatieven ? Iphone_belgium iPhone Apps 3 16-05-09 17:59
Alternatieven ? Iphone_belgium Archief 1 14-05-09 20:36
MyUS alternatieven Joost91 Koopinformatie USA 0 17-02-08 19:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:52.