//

Samen iPhone hoes bestellen?

Samen iPhone hoes bestellen? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Enkele dagen geleden heb ik onderstaand hoesje voorbij zien komen op iPhoneclub. Deze zou ik graag willen bestellen, ik vind alleen de $25 verzendkosten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-02-13, 11:06
t-kroon t-kroon is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 63
Standaard Samen iPhone hoes bestellen?

Goedemorgen,

Enkele dagen geleden heb ik onderstaand hoesje voorbij zien komen op iPhoneclub. Deze zou ik graag willen bestellen, ik vind alleen de $25 verzendkosten aan de hoge kant. Op de site staat dat er voor die prijs 10 hoesjes verzonden mogen worden.

TwelveSouth SurfacePad: iPhone-hoesje voor mensen die niet van hoesjes houden - iPhoneclub.nl

Ik wil hem dus graag met meerdere mensen bestellen. Het hoesje kost altijd $35, volgens de MasterCard exchange rate is dit €25,76. De verzendkosten zijn dan €18,40. Als er minimaal vier mensen geïnteresseerd zijn ga ik ze pas bestellen, anders vind ik het niet rendabel en wacht ik wel tot deze ooit in Nederland komt. Ik kan ze als ze bezorgd zijn gewoon per briefpost versturen lijkt me, dus dat kost zo'n 2-3 postzegels.

De maximale prijs zou op dit moment ong. €31 zijn (uitgaande van vier aanmeldingen), dan heeft iedereen het hoesje thuisbezorgd. Evt koerswijzigingen voorbehouden. Mijn voorstel is dat mensen zich aanmelden, en dat dan door iedereen het geld overgemaakt wordt. Dan bestel ik de hoesjes (ze worden direct verzonden, alleen staat er geen levertijd voor landen buiten de VS) en verzend ik ze direct door naar jullie!

Weet iemand hoe het zit met douane? Zouden ze hier een naheffing op sturen? Lijkt me namelijk wel zuur als ik dadelijk 20% tax moet gaan betalen over $350 en niemand mij geld overmaakt, dan wordt het een heel duur hoesje voor mij.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goede iPhone 5 hoes? casper22 iPhone accessoires en onderdelen 113 05-03-13 14:08
Iphone hoes met stylus houder. redlaB iPhone algemeen 0 25-10-11 13:34
Leren hoes iPhone 4 joost_ iPhone accessoires en onderdelen 90 14-03-11 15:25
iPhone 4 andere hoes/behuizing/skin RoyalMess iPhone accessoires en onderdelen 5 09-02-11 17:37
Apple hoes en sillicone hoes thomth iPad algemeen 9 30-09-10 10:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:06.