Garantie Beleid Apple Store Amsterdam discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb bij release een iPhone 5 een iPhone 5 bestelt, heb hem altijd gebruikt in een hoes. nu zie ik dat een stukje (ruber?) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Garantie Beleid Apple Store Amsterdam
Ik heb bij release een iPhone 5 een iPhone 5 bestelt, heb hem altijd gebruikt in een hoes. nu zie ik dat een stukje (ruber?) om het glas heen verdwenen is en erg scherp is geworden. vochtstrip? stofstrip?. Ik heb er een hoesje eromheen maar ik vind het toch niet fijn want ben mischien van plan om door te verkopen
Nou is mijn vraag wat moet ik doen voordat ik mijn iPhone naar apple store ga brengen? Jailbreak ervan af halen dat wel, moet hij ingeheel in doos met bon mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Voor je gaat:
* Jailbreak verwijderen * Back-up maken van je iPhone (pc of iCloud) * Je kunt een afspraak maken bij de Genius-bar, weet je zeker dat er iemand tijd voor je heeft Meenemen: * Aankoopbon (doosje etc. weet ik niet zeker maar doe maar ) Mocht men hem omruilen denk er dan even aan je simkaart er uit te halen
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer... |
#3
|
||||
|
||||
Was dat nog niet bij aankoop?
Dan heb je grote kans dat ze het gebruiksschade vinden en niets voor je kunnen doen. Hooguit een nieuwe tegen gereduceerd tarief aanbieden.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other! |
#4
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#5
|
|||
|
|||
Medewerker vond het inderdaad heel erg vaag, er was geen kras op dat locatie te zien. Hij zei duidelijk dat het niet door mij zelf zou ontstaan. Eigenlijk is dit geen garantie kwestie maar omdat er geen spraken was van valschade, zelfs dat gevoellig randje had geen kras. Dat vond hij apart, moest hij voor second opponion gaan vragen van zijn leidinggevend.
"Nieuwe" gekregen. Was helemaal niet nieuw want er is 2 maart 2x 112 gebeld. Kwam er achteraf achter. Gelukkig functioneerd telefoon goed. Had 4 uur afspraak maar ik kwam te vroeg, mischien konden ze me eerder helpen. Maar nee, terwijl er echt wel genoeg medewerkers lol aan het trappen met elkaar. Er stonden wel 8 medewerkers voor de trap staan. Vond ik wel belangerijk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
Apple Store Amsterdam | swennl | Vodafone | 4 | 10-10-12 19:52 |
Garantie via provider verloopt na garantie via Apple Store? | adamba | iPhone algemeen | 4 | 24-04-12 12:07 |
|
|