//

Garantie Beleid Apple Store Amsterdam

Garantie Beleid Apple Store Amsterdam discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb bij release een iPhone 5 een iPhone 5 bestelt, heb hem altijd gebruikt in een hoes. nu zie ik dat een stukje (ruber?) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-03-13, 22:09
Trust^ Trust^ is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 53
Standaard Garantie Beleid Apple Store Amsterdam

Ik heb bij release een iPhone 5 een iPhone 5 bestelt, heb hem altijd gebruikt in een hoes. nu zie ik dat een stukje (ruber?) om het glas heen verdwenen is en erg scherp is geworden. vochtstrip? stofstrip?. Ik heb er een hoesje eromheen maar ik vind het toch niet fijn want ben mischien van plan om door te verkopen

Nou is mijn vraag wat moet ik doen voordat ik mijn iPhone naar apple store ga brengen?

Jailbreak ervan af halen dat wel, moet hij ingeheel in doos met bon mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-03-13, 21:34
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Voor je gaat:

* Jailbreak verwijderen
* Back-up maken van je iPhone (pc of iCloud)
* Je kunt een afspraak maken bij de Genius-bar, weet je zeker dat er iemand tijd voor je heeft

Meenemen:
* Aankoopbon (doosje etc. weet ik niet zeker maar doe maar )

Mocht men hem omruilen denk er dan even aan je simkaart er uit te halen
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #3  
Oud 14-03-13, 21:46
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Was dat nog niet bij aankoop?

Dan heb je grote kans dat ze het gebruiksschade vinden en niets voor je kunnen doen. Hooguit een nieuwe tegen gereduceerd tarief aanbieden.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 15-03-13, 00:04
Guest-20180129142242
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
* Aankoopbon (doosje etc. weet ik niet zeker maar doe maar
Heb ik allemaal niet nodig gehad, die van mij werd zonder dat er ook maar echt goed naar gekeken was gewoon omgeruild voor een nieuwe.
  #5  
Oud 16-03-13, 14:29
Trust^ Trust^ is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 53
Standaard

Medewerker vond het inderdaad heel erg vaag, er was geen kras op dat locatie te zien. Hij zei duidelijk dat het niet door mij zelf zou ontstaan. Eigenlijk is dit geen garantie kwestie maar omdat er geen spraken was van valschade, zelfs dat gevoellig randje had geen kras. Dat vond hij apart, moest hij voor second opponion gaan vragen van zijn leidinggevend.

"Nieuwe" gekregen. Was helemaal niet nieuw want er is 2 maart 2x 112 gebeld. Kwam er achteraf achter. Gelukkig functioneerd telefoon goed.

Had 4 uur afspraak maar ik kwam te vroeg, mischien konden ze me eerder helpen. Maar nee, terwijl er echt wel genoeg medewerkers lol aan het trappen met elkaar. Er stonden wel 8 medewerkers voor de trap staan. Vond ik wel belangerijk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! cinopanacea Chat en geruchten 3 12-09-13 20:10
Apple Store Amsterdam swennl Vodafone 4 10-10-12 19:52
Garantie via provider verloopt na garantie via Apple Store? adamba iPhone algemeen 4 24-04-12 12:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.