Iemand ervaring met iphoneware.com discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het bestellen van artikelen op Iphoneware kom ik bij de betaal mogelijkheid. (creditcard) Echter gaat deze website dan van iphoneware.com naar thedeerygroup.com en beschikt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met iphoneware.com
Na het bestellen van artikelen op Iphoneware kom ik bij de betaal mogelijkheid. (creditcard)
Echter gaat deze website dan van iphoneware.com naar thedeerygroup.com en beschikt over geen beveiligde certificaat verbinding. Iemand ervaring met deze webwinkel? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klinkt niet goed!
Ik zou even afwachten op reacties.
|
|||
|
|||
Nee idd, ik kijk ook meestal of het certificaat bij het overmaken van geld via CC geaccepteerd en goedgekeurd is. Maar hier dus niet het geval
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand ervaring met appelhoes.nl? | missym | Koopinformatie Nederland | 72 | 07-07-14 09:29 |
iemand ervaring met ivoordeel.nl | antwan | iPhone algemeen | 0 | 14-09-10 13:02 |
iemand ervaring met macCity | speedyj | Koopinformatie Nederland | 14 | 29-07-10 15:27 |
Iemand ervaring met ProAssist ? | daaf | Archief | 6 | 21-02-09 23:23 |
Iemand ervaring met specialproducts2008? | SiNoVA | Archief | 0 | 29-07-08 14:42 |
|
|