//

Advies gevraagd IP camera icm iPhone

Advies gevraagd IP camera icm iPhone discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een IP camera die ik kan besturen met mijn iPhone. Het moet mogelijk zijn om vanaf de iPhone beelden te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-04-13, 07:41
Richard Schmidt Richard Schmidt is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard Advies gevraagd IP camera icm iPhone

Ik ben op zoek naar een IP camera die ik kan besturen met mijn iPhone. Het moet mogelijk zijn om vanaf de iPhone beelden te bekijken, de camera te roteren, opnames te starten (zowel opslag op een SD kaart in de camera alsook op de iPhone zelf) en de camera moet via het Wi-Fi netwerk aangesloten worden (dus niet wired). De camera is voor binnengebruik.

Ik heb wat gegoogled en gezocht maar de beschrijvingen/reviews zijn vaak niet al te duidelijk. Wie heeft hands-on ervaring met een dergelijke camera en kan me een tip geven naar specifieke merken of modellen?

Alvast dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-04-13, 08:52
zwagger zwagger is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 9
Standaard Tenvis JPT3815W

Ik gebruik de Tenvis JPT3815W ip camera op mijn iPhone in samenwerking met het programma "reecam" of het eigen programma "Tenvis". Kan de camera besturen en opnames tot 120 sec op mijn iPhone starten. Zit geen sd kaart in deze cam, dus daar kan ik niks over zeggen. De camera kan wel beweging detecteren en vervolgens snapshots uploaden en ook emailen in een zelf in te stellen tijdsbestek..

Camera werkt perfect op Wi-Fi..
Gr
Arno
  #3  
Oud 21-04-13, 09:49
Richard Schmidt Richard Schmidt is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Dank voor tip. Ga ik naar kijken.
Reageren

Labels
camera, i-p, remote, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ADVIES GEVRAAGD: iPhone 3G met waterschade Bananensoep iPhone algemeen 3 18-09-12 13:02
Advies gevraagd; sluggish iPhone 4 Antal iPhone algemeen 4 26-08-11 16:31
Advies gevraagd.. beyazz Koopinformatie Nederland 9 09-09-10 21:52
Advies gevraagd kopen iPhone 4 OverloadOfRed Koopinformatie Nederland 11 23-08-10 22:31
Advies gevraagd! Bryant24 Koopinformatie Nederland 33 05-11-08 10:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:52.