//

iPhone oordoppen

iPhone oordoppen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Tijdens hardlopen en sporten algemeen luister ik graag muziek. Met de standaard oordoppen van Iphone is dit tot een bepaalde hoogte leuk, maar je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-04-13, 13:21
sirmike sirmike is offline
• iOS 12.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 45
Standaard iPhone oordoppen

Goedendag,

Tijdens hardlopen en sporten algemeen luister ik graag muziek. Met de standaard oordoppen van Iphone is dit tot een bepaalde hoogte leuk, maar je word niet echt verwend door voldoende volume.
Nu hoopte ik dat er oordopjes op de markt zijn die het geluid verstevigen en eventueel mogelijk maken i.s.m. een app ofzo om het geluid beter uit de oordoppen te laten komen.
Bestaan dit soort oordoppen ?(dolby surround geluid bij voorkeur).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-04-13, 20:17
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Wat je kunt doen is oordoppen van een ander merk kopen en het type die in je gehoorgang gaan (met een rubbertje dat zorgt dat de oordoppen in je oor blijven zitten / je gehoorgang wordt afgesloten) ipv er (half) voor zitten zoals met de doppen van de 4(S).

Doordat het geluid alleen maar in je oor kan klinkt hetzelfde volume een stuk harder in je oren. Als je bij een gerenommeerd merk als Sennheiser gaat kijken zitten er vast wel setjes tussen zoals je zoekt.
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen muziek op oordoppen Ducaton iPhone algemeen 11 28-01-13 14:08
Muziek: Andere oordoppen voor Iphone.. Johannn Muziek, foto & video 146 10-05-12 20:13
Iphone 4: Vrijwel geen geluid meer uit oordoppen brotherlouie98 iPhone algemeen 2 29-11-10 20:22
Stevige Iphone oordoppen Fudgem iPhone accessoires en onderdelen 0 07-06-10 10:23
goeie oordoppen bako iPhone accessoires en onderdelen 1 13-03-09 03:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:48.