iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Bodyguardz beschermfolie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/13997-bodyguardz-beschermfolie.html)

Mills 05-06-08 08:10

Bodyguardz beschermfolie
 
Hello,

Heb van de week "Bodyguardz" om mijn iphone gedaan en ben tot nu toe zeer tevreden. Ik kan het daarom ook iedereen aanraden! Echter heb ik nog een vraag erover die ik nergens kan terug vinden op het forum. Op welke manier kun je het folie verwijderen van je iPhone om een nieuwe bodyguardz erop te zetten zonder dat deze beschadigd wordt...

Gr. Mills

Lorsk8 05-06-08 08:25

Kan dit niet beter in het accesoires gedeelte? Modje...

PauluS87 05-06-08 08:33

Tja dit topic staat verkeerd. Overigens als ik even google op de naam van het beschermfolie, dan krijg ik antwoord op jou vraag. Even zoeken dus ;) Niet ruw bedoeld hoor..

Mills 05-06-08 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 (Bericht 122346)
Tja dit topic staat verkeerd. Overigens als ik even google op de naam van het beschermfolie, dan krijg ik antwoord op jou vraag. Even zoeken dus ;) Niet ruw bedoeld hoor..

geeft niks ik hou wel van ruw ... :rolleyes:

Nikooos 05-06-08 17:13

 Verplaatst naar: iPhone Accessoires

batalhador 05-06-08 17:15

Ben ook benieuwd hoe je het eraf haalt

Mills 05-06-08 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door batalhador (Bericht 122539)
Ben ook benieuwd hoe je het eraf haalt

ben er nog steeds niet achter ...

excusses voor het verkeerd plaatsen van mn bericht ... (k)

Berten.. 26-07-08 14:41

IK heb een vraag, die al vaker gesteld is, maar waar precies nog nooit een antwoord op gegeven is: is de voorkant even glad als het scherm? of glijdt je vinger stroever met een bodyguard?

relaxman 29-07-08 18:07

Afhalen doe je met het meegeleverde spuitje. Gewoon een randje eraf trekken en beginnen met spuiten onder de rand, zo werkt je het geheel af. Hierdoor laat de lijm los

rvanhusen 29-07-08 20:02

Hallo,

Ik ben een groot fan van invisbleShield. Te bestellen bij ZAGG | invisibleSHIELD | iPhone, iPod Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible Shield

Geen apparaat zo gek of zij hebben een beschermfolie. Goed te plakken ietsjes stroever in het gebruik.

Levenslange garantie.

Groet,

Rien

relaxman 29-07-08 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rvanhusen (Bericht 155884)
Hallo,

Ik ben een groot fan van invisbleShield. Te bestellen bij ZAGG | invisibleSHIELD | iPhone, iPod Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible Shield

Geen apparaat zo gek of zij hebben een beschermfolie. Goed te plakken ietsjes stroever in het gebruik.

Levenslange garantie.

Groet,

Rien

Het ziet er bij allebei ongeveer hetzelfde uit. Je hebt bij allebei een goed product in handen

Groet,

Martijn

relaxman 29-07-08 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Berten.. (Bericht 153619)
IK heb een vraag, die al vaker gesteld is, maar waar precies nog nooit een antwoord op gegeven is: is de voorkant even glad als het scherm? of glijdt je vinger stroever met een bodyguard?

Valt erg mee. Scherm reageert even goed als zonder sticker.

corsake 31-07-08 13:10

Heb er ook 1tje rond mijn nieuwe 3g gedaan, ben er best wel tevreden over. Nu kun je hem tenminste neerleggen zonder dat er krassen op komen.
En bijna niet zichtbaar ;)

relaxman 31-07-08 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door corsake (Bericht 157231)
Heb er ook 1tje rond mijn nieuwe 3g gedaan, ben er best wel tevreden over. Nu kun je hem tenminste neerleggen zonder dat er krassen op komen.
En bijna niet zichtbaar ;)

Same here, alleen ik ga een nieuwe bestellen voor de achterkant, die ik iets te slecht heb opgeplakt waardoor hij niet helemaal netjes zit.

Rockafello 04-08-08 23:01

Hier vorige week ook een bodyguard op mijn 3G geplaatst. Moet zeggen dat de voorkant er snel en soepel opging, de achterkant was wat lastiger. Volgens de voorbeeldvideo moest je beginnen bij de camera, maar hierdoor had ik de zijkanten niet helemaal mooi aansluitend. In het begin leek het niet helemaal netjes, maar nadat je 72uur!! gewacht had was de protector opgedroogd en ik vond dat, dat een heel verschil was.

Al met al ben ik zeer positief over de bodyguard. je krijgt er overigens 2 stuks bij (2x voorkant + 2x achterkant). ik heb ook een sleeve, maar die gebruik ik nog bijna niet omdat dit voldoende beschermd.

dromedaris 12-08-08 11:53

Heb mijn Bodyguardz de dag besteld toen ze verkrijgbaar waren op DESIGNGADGETS.COM - Design Your Life, Design Gadgets, de dag nadien had ik ze reeds ontvangen! :p

Nu ze er enkele weken opzitten ben ik nog steeds tevreden over de kwaliteit en duurzaamheid. De achterkant heb ik wel een tweede keer moeten plaatsen omdat, zoals bekend bij elke beschermfolie, de hoekjes op de iPhone 3G moeilijk zijn plat te krijgen (bij de eerste iPhone had ik er geen problemen mee).

Nu is het wel gelukt en kan ik hem overal neerleggen zonder er een doekje onder te plaatsen zodat die niet zou krassen :D heerlijk nonchalant doen dankzij Bodyguardz.

Aanrader!

RaenaeVae 30-08-08 13:49

Heb zojuist (3 uur geleden) de Bodyguardz aangebracht.
Ging in één keer goed maar de luchtbellen (... of vloeistofbellen..?) kreeg ik er aan de achterkant niet uit.
Verdwijnen deze na een X-aantal uur of moet alles er weer afgehaald en opnieuw aangebracht worden?

SeeSee 06-09-08 02:24

hey ze verdwijnen inderdaad na een dag of 2 zou het helemaal helder moeten zijn. Hebben jullie verder nog tips over waar de de bodyguardz het beste kan aanschaffen.

iCulture 06-09-08 02:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SeeSee (Bericht 184829)
Hebben jullie verder nog tips over waar de de bodyguardz het beste kan aanschaffen.

iPhoneclub Shop? ;)

onurk800i 06-09-08 10:57

heb em ook net binnen kan niet wachten om het om me iphone te doen :D:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:51.