//

Gebruik namaak Usb kabel iPhone 5

Gebruik namaak Usb kabel iPhone 5 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb de volgende vraag. Vanwege de korte lengte van de officiële Usb kabel die geleverd wordt door Apple heb ik besloten elders ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-07-13, 23:20
runounikenshin runounikenshin is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 2
Standaard Gebruik namaak Usb kabel iPhone 5

Hallo allemaal,

Ik heb de volgende vraag.

Vanwege de korte lengte van de officiële Usb kabel die geleverd wordt door Apple heb ik besloten elders een namaak Usb kabel aan te schaffen welke 3 meter lang is. Aangezien ik het belangrijk vindt dat ik mijn iPhone 5 goed oplaadt en dus niet de batterij aan wil tasten stel ik deze vraag.

Is het slecht voor je iPhone om deze op te laden met de OFFICIËLE adapter (wat in het stopcontact gaat), maar met een namaak Usb kabel?

Het lijkt mij dat de adapter de hoeveelheid stroom aanstuurt en het dus geen schade brengt aan mijn iPhone.

Iemand die dit zeker weet?

Alvast heel erg bedankt!

Groet,
Runounikenshin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-07-13, 07:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door runounikenshin Bekijk bericht
Het lijkt mij dat de adapter de hoeveelheid stroom aanstuurt en het dus geen schade brengt aan mijn iPhone.
Afhankelijk van de kwaliteit van die 3m namaakkabel zal er een spannings/stroomval op treden op die kabel. Opladen met een te lage spanning en stroom is op de duur niet goed voor de accu. Lange USB-kabels zijn datakabels.
  #3  
Oud 11-07-13, 08:34
jojo3436 jojo3436 is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 51
Standaard

Ik heb een setje kabels uit china laten komen. Die doen het allemaal uitstekend
  #4  
Oud 11-07-13, 11:17
runounikenshin runounikenshin is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Afhankelijk van de kwaliteit van die 3m namaakkabel zal er een spannings/stroomval op treden op die kabel. Opladen met een te lage spanning en stroom is op de duur niet goed voor de accu. Lange USB-kabels zijn datakabels.
Het gaat dan inderdaad om een datakabel gecombineerd met de adapter!
  #5  
Oud 11-07-13, 11:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door runounikenshin Bekijk bericht
Het gaat dan inderdaad om een datakabel gecombineerd met de adapter!
Als de USB-datakabel dik genoeg is zal het wel lukken. Ik laad ook af en toe op met een dikke USB-verlengkabel + de originele Lightning USB-kabel. Volgens BatteryLoggerPlus is de laadstroom 1.200 mA, wat dus OK is voor een iPhone 5. Synchroniseren lukt met die constructie niet.

Ik wil alleen maar waarschuwen voor die flinterdunne lange (> 3m) Lightningkabels.

Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone bedienen met PC via USB-kabel stefaaaan iPhone algemeen 12 09-07-14 16:27
VGA kabel + Camera USB kabel 3GS Rob44G iPhone accessoires en onderdelen 0 21-04-12 00:19
iPhone kabel (USB) iKnidreeg Koopinformatie Nederland 39 28-01-12 17:17
iphone usb kabel vraag Johandebom iPhone accessoires en onderdelen 1 10-01-12 13:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:07.