//

iPhone werkt 'niet' in speakers met dock

iPhone werkt 'niet' in speakers met dock discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een vaag probleem met mijn iPhone. Ik heb thuis boxjes met een dock aansluiting van Logitech (Logitech S715i). Maar nu opeens van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-08-13, 17:13
mysterygozer mysterygozer is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 6
Standaard iPhone werkt 'niet' in speakers met dock

Hallo, ik heb een vaag probleem met mijn iPhone.

Ik heb thuis boxjes met een dock aansluiting van Logitech (Logitech S715i).
Maar nu opeens van de een op de dag geeft mijn Iphone geen geluid meer met deze boxjes. Als ik mijn Iphone er in plaats verdwijnt de volumeregelaar (wat eerst nooit was) en komt er geen geluid meer uit. Ook de volumeknoppen om de boxjes werken niet meer. Alleen als ik mijn oor ertegen aan hou hoor ik heel zachtjes muziek. Mijn iPhone laadt wel gewoon op..

De iPhone van een vriend werkt wel gek genoeg en ook mijn ipod werkt zonder problemen.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen of wat ik kan proberen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-08-13, 17:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mysterygozer Bekijk bericht
Iemand een idee waar dit aan kan liggen of wat ik kan proberen?
Waarschijnlijk aan de dock connector in de iPhone. Maak die eens heel voorzichtig schoon.
  #3  
Oud 19-08-13, 17:32
mysterygozer mysterygozer is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 6
Standaard

Ga ik proberen, nog iets wat ik vergeten ben te zeggen is dat hij het wel doet beneden in de stereo met een apple usb kabel.. Die werkt wel anders want daar was het nooit mogelijk om het volume te bedienen op de iphone maar bij mijn logitech wel.
  #4  
Oud 19-08-13, 21:42
mysterygozer mysterygozer is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 6
Standaard

Het schoonmaken heeft niet geholpen :S het ligt wel zeker aan mijn iPhone want bij de buren werkt hij ook niet.. Iemand nog een idee waar het aan kan liggen?
Reageren

Labels
dock, docking station, iphone, logitech



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod dock, werkt ook met iPhone? iRodney iPhone accessoires en onderdelen 8 07-01-11 15:37
iPad dock werkt niet, gewoon met kabel wel. stef007 iPad algemeen 3 11-12-10 20:09
Griffin dock werkt niet meer met OS 3.0 ?? twentecontrole iPhone accessoires en onderdelen 3 14-07-09 22:21
Dock/speakers rtzz iPhone accessoires en onderdelen 3 09-08-08 16:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:21.