//

Witte wazige ring in scherm 4s

Witte wazige ring in scherm 4s discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb laatst (stom) mn iphone op straat laten donderen, waarna ik net als vele anderen rondliep met een flinke barst door het scherm heen. Een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-08-13, 18:16
joostlim joostlim is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 2
Unhappy Witte wazige ring in scherm 4s

Heb laatst (stom) mn iphone op straat laten donderen, waarna ik net als vele anderen rondliep met een flinke barst door het scherm heen.
Een collega van mij heeft dit al vaker opgelost door via internet een goedkoop schermpje op de kop te tikken en deze zelf te vervangen.

Dit heeft hij ook voor mij gedaan, en in eerste instantie leek het een geslaagde oplossing, maar nu sinds een paar uur zit er een rare witte vlek in het scherm.
De vlek valt het meest op bij donkere kleuren, en lijkt te minderen naarmate het scherm langer gebruikt wordt.

vanuit stand-by:

http://goo.gl/3Ee8Cz

na tijdje gebruik:

http://goo.gl/TzkWzY

heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn, en óf dit uberhaubt op te lossen is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-13, 18:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostlim Bekijk bericht
heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn...
Het op de kop getikte goedkoop schermpje.
  #3  
Oud 20-08-13, 18:27
joostlim joostlim is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 2
Standaard

je zou t haast zeggen he?
Hetzelfde type schermpje zit ook in 3 andere telefoons, die dit probleem niet vertonen, ik heb dus het gevoel dat de oorzaak toch verder gezocht moet worden, maargoed ik heb dit ook nooit eerder gedaan dus wat dat betreft...
  #4  
Oud 20-08-13, 19:27
Stefandaman Stefandaman is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Meppel
Berichten: 58
Standaard

Misschien de schroeven iets te strak aan gedraaid? Heb ik ook wel eens gehad, maar niet zo erg als bij jou...
En het zal idd wel een goedkoop scherm zijn en waarschijnlijk had jij net pech!
  #5  
Oud 22-08-13, 03:45
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostlim Bekijk bericht
je zou t haast zeggen he?
Hetzelfde type schermpje zit ook in 3 andere telefoons, die dit probleem niet vertonen, ik heb dus het gevoel dat de oorzaak toch verder gezocht moet worden, maargoed ik heb dit ook nooit eerder gedaan dus wat dat betreft...
Ik zou als ik jou was weer de iPhone door hem laten controleren. Gebruik de iFixit handleidingen voor de schroefjes, die moeten ivm de afmetingen op de juiste plekken zitten. Check daarbij ook de connectors, of die geen beschadigingen hebben opgelopen tijdens het repareren van je iPhone.

Goedkoop of niet, dit kan altijd wel is voorkomen. Indien het probleem nog voorkomt zou je het scherm retour moeten sturen.
__________________
  #6  
Oud 01-10-13, 16:31
Nilli Nilli is offline
• iOS 6.1.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Locatie: moeder aarde
Berichten: 3
Standaard

Beste,

Dit lijkt op een vlek die wordt veroorzaakt als iets te hard wordt aangedrukt. Dit kan dus ( zoals iemand voor mij al opmerkte) inderdaad te maken hebben met een aantal schroeven die mogelijk te strak zijn aangedraaid.

Ook kan het zijn dat er bij de reparatie een stukje ( bijvoorbeeld van het kapotte glas) onder het scherm in gekomen. Er zit maar een optie op en dat is het hele toestel weer open maken en het scherm te vervangen. Helaas is dit scherm afgeschreven. Ik raad je aan deze keer wel een kwaliteitsscherm te kopen. Indicatieprijs: vanaf 60 euro. Alles wat daaronder zit is imo troep.

Succes.
  #7  
Oud 01-10-13, 21:23
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

De oca lijmlaag is het probleem
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Witte blokjes bovenin scherm stefanvervoort iPhone algemeen 2 22-09-13 23:38
diffuse witte plek in scherm Tuur iPhone algemeen 5 17-02-13 16:59
Witte puntes in het scherm henque iPhone algemeen 4 01-11-11 21:06
Waar kan ik gratis Telefoon (Ring-Ring) Ringtones downloaden? Antonio6 Ringtones en Wallpapers 2 03-08-09 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:45.