//

Probleem met iphone werkt alleen aan de lader maar het is niet de batterij !!

Probleem met iphone werkt alleen aan de lader maar het is niet de batterij !! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4 8gb maar werkt alleen aan lader gaat dan aan zie de apple logo als hij eenmaal ik opgestart krijg ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-09-13, 20:24
youssef14 youssef14 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 4
Standaard Probleem met iphone werkt alleen aan de lader maar het is niet de batterij !!

Ik heb een iphone 4 8gb maar werkt alleen aan lader gaat dan aan zie de apple logo als hij eenmaal ik opgestart krijg ik dat ik alleen een noodoproep kan uitvoeren wat ook niet kan .


als ik de stekker eruit trek gaat de iphone in 1 keer uit maar geeft aan dat de batterij op 100% staat kan iemand mij aub helpen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-09-13, 20:33
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door youssef14 Bekijk bericht
Ik heb een iphone 4 8gb maar werkt alleen aan lader gaat dan aan zie de apple logo als hij eenmaal ik opgestart krijg ik dat ik alleen een noodoproep kan uitvoeren wat ook niet kan .


als ik de stekker eruit trek gaat de iphone in 1 keer uit maar geeft aan dat de batterij op 100% staat kan iemand mij aub helpen ?
Hoe weet je zo zeker dat het niet aan de batterij ligt. Dat er 100% staat, betekent niet dat de batterij kan worden uitgesloten.
__________________
  #3  
Oud 03-09-13, 20:40
youssef14 youssef14 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 4
Standaard

Omdat ik er al een nieuwe batterij voor heb gekocht en het hem niet is

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 september 2013 om 19:47 ----------

Hij word trouwens niet herkent door de computer en het schroefje van de batterij zat er niet in is dat een probleem dat schroefje dat op de stekker zit ??
  #4  
Oud 03-09-13, 20:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door youssef14 Bekijk bericht
Omdat ik er al een nieuwe batterij voor heb gekocht en het hem niet is
Dat is een voorbarige conclusie. Die procenten zijn wat ze zijn, procenten. Procenten zijn het resultaat van een berekening. Als de variabelen in de berekening foutief is het resultaat ook foutief. Bij een nieuwe, nooit gekalibreerde, accu mag je er van uitgaan dat die variabelen niet kloppen.

Sluit de iPhone met originele USB-kabel aan de originele lader aan en voer een harde reset uit. Laat de accu nu opladen tot 100%. Als het dan nog niet werkt mag je er van uitgaan dat er iets mis met de accu.
  #5  
Oud 03-09-13, 20:52
youssef14 youssef14 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 4
Standaard

Die accu meneer heb ik net binnen van een webshop ik heb hem erin gezet alleen ontbrak het schroefje al ik heb de nieuwe accu erin gezet en werkt niet, de iphone heeft ook een probleem dat ik de reset niet uit kan voeren via het toestel zelf en door de computer word hij niet herkent want als ik hem aan de computer aansluit blijft hij alleen maar de iphone logo aangeven en gaat weer aan dan weer hetzelfde verhaal ?
  #6  
Oud 03-09-13, 21:14
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

En heb je wel de juiste batterij binnen gekregen met het juiste apn nummer ?.


Ook die nieuwe accus!s van webshops zijn vaak bagger .
Beter koop je er 3. Dan zit er meestal wel een goede tussen
  #7  
Oud 04-09-13, 18:56
youssef14 youssef14 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 4
Standaard

Heel de nacht in de lader gezeten en ik haal hem eruit en blijft geen seconde meer aan, Raar vind ik het
  #8  
Oud 04-09-13, 18:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door youssef14 Bekijk bericht
Raar vind ik het
Als je niet de juiste accu gebruikt met het juiste APN (Apple Part Number) is dat niet raar. Maar dat schreef @Suzuki2001 al.
  #9  
Oud 04-09-13, 20:54
d3debian d3debian is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 19
Standaard

Dat APN nummer wat moet matchen wordt bij weinig of geen webwinkel(s) vermeld.
Je kunt slechts kiezen tussen een batterij voor iPhone 4 en 4S.
Verder is de keuze niet echt reuze.
En toch lees je op het www niet echt vaak dat mensen een batterij met het verkeerde APN-nummer hebben gekocht.
Is het dan zo dat de meeste mensen goed 'gokken' omdat er één specifiek APN-nummer veruit het meest voorkomt?
  #10  
Oud 04-09-13, 21:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d3debian Bekijk bericht
Dat APN nummer wat moet matchen wordt bij weinig of geen webwinkel(s) vermeld.
iFixit vermeldt dat heel duidelijk:

Citaat:
Compatible APN's: 616-0520, 616-0521, 616-0513
iPhone 4 Replacement Battery (616-0520, 616-0521, 616-0513) - iFixit
  #11  
Oud 04-09-13, 21:14
d3debian d3debian is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 19
Standaard

Klopt en zo zijn er nog enkele.
En er zijn ook wel berichten op het www van mensen die wèl schrijven dat zij hiermee problemen hadden.
Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat het aan toeval te wijten is dat er zo weinig aandacht voor is door de koper en er toch zo weinig misgaat.
Misschien wordt er veel gebruik gemaakt van een universele batterij die alle APN's kan vervangen. Of iets anders.

Mag ik van de gelegenheid gebruik maken om je te vragen naar een verwijzing om zo optimaal mogelijk gebruik te kunnen maken van een nieuwe batterij? M.b.t. laden ontladen en dat soort dingen bedoel ik.
  #12  
Oud 04-09-13, 22:49
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Misschien omdat de meeste webwinkels gewoon geld willen verdienen en geen verstand hebben van de electronica waar ze de onderdelen wel van verkopen , en het hun geen zak uitmaakt. Wie wat koopt als er maar betaald word .

Mijn advies. Ga niet zelf lopen prutsen maar laat het doen , is er dan iets niet oke dan claim je gewoon garantie op de reparatie .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S doet het alleen aan de lader + hele tijd zoeken naar netwerk xxxxirisss iPhone algemeen 3 06-07-13 17:05
Iphone 4 doet het alleen aan de lader, batterij niet stuk! maartenwink iPhone algemeen 5 12-04-13 16:42
iPhone 4 accu kapot? Werkt alleen aan de lader sstfn iPhone algemeen 2 19-11-12 20:45
iphone 3g doet het alleen aan een lader... Titoo iPhone algemeen 4 30-03-11 06:43
HELP! Iphone start niet op alleen logo aan lader Loebas iPhone algemeen 1 10-11-09 10:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:35.