iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   vragen over Mophie product voor iphone 5 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/144369-vragen-over-mophie-product-voor-iphone-5-a.html)

janinee 18-09-13 18:55

vragen over Mophie product voor iphone 5
 
Hallo,

Ik gebruik mijn Iphone5 dagelijks en ik gebruik hem buiten huis op Wi-Fi . Als ik van huis weg gaat
is het nog 100% maar al snel wanneer ik me Wi-Fi aan heb dan is het onderweg al op 60% ,
het gaat dus wel heel snel.

Ik hoorde laatst over een oplader die je kunt meenemen. Je laat hem eerst
op thuis aan je Computer / Laptop. En als die vol is neem je die mee.
ik heb
er een gevonden genaamd "Mophie PowerStation Mini " deze is mini soort.
maar er bestaat ook een powerstation gewoon normaal. Alleen de Mophie
PowerStation Mini zag ik op een Nederlandse website.

Mijn vraag is als ik dit product gebruik of het slecht is voor mijn iphone.
Want heeft iphone zelf niet zulke dingen te koop? Ik koop liever iets van een eigen merk.
Of heeft iemand ervaring met Mophie of een oplader wat
ik bedoel.
(die misschien goedkoper is en beter?)


Tweede vraag: Wat kun je beter nemen een Mophie Juice Pack PowerStation Mini 2500 mAh of
een powerstation (dus geen mini)
heeft u geen idee waar
ik het over heb bekijk het hier:

Mophie Juice Pack PowerStation Mini 2500 mAh | iPhone2Day.nl

mophie powerstationŽ Travel Battery Charger iPod iPhone iPad Cellphone


Bedankt voor het lezen en alvast bedankt voor je hulp.


Vriendelijke groet,

Janine

vblok 21-09-13 10:50

Zo'n powerstation is erg handig! Je kan er vaak je accu nog enkele malen volledig mee opladen.

Met zo'n Mophie Battery case heb ik slechte ervaringen. Omdat je de iPhone erin moest schuiven, had die case allemaal krasjes/plekjes achtergelaten op de rand van m'n iPhone 4S. Er zat 100 % zeker geen zand of stof tussen.
Ik kocht de case, deed hem gelijk op de iPhone en pas enkele maanden later haalde ik de case er weer af.. Toen zag ik die bekraste rand.

Voor de beste bescherming en genoeg stroom zou ik een leren hoesje (zonder zo'n harde klikcase) of een soft case in combinatie met zo'n externe accu aanraden.

janinee 24-09-13 18:20

Ik wil graag een Powerstation nemen . Geen Mophie Battery Case .
maar met de powerstation zijn er geen problemen voor de iphone?

apotheosis 25-09-13 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door janinee (Bericht 916709)
Ik wil graag een Powerstation nemen . Geen Mophie Battery Case .
maar met de powerstation zijn er geen problemen voor de iphone?

Ik heb eens zo eentje gekocht en niet tevreden van.
Vele opladers die zeggen; je kan bv tot 4 keer volledig opladen, in de praktijk bleek dat ik mee moeite 1,5 keer kon opladen.

Ik heb nu eentje in afslag gevonden en 11 reviews waarbij ze allen zeer positieve resultaten van geven en die meer dan 5 volledige keren kan opladen.

Tis wel een belgische site maar zal in nederland wel hetzelfde zijn of mss zelfs nog iets goedkoper.
Morgen heb ik deze dus zal meteen weten of deze met de iPhone 5C werkt, zou met alles moeten werken ze.

Reviews over de Lenmar Powerport Wave 11000 mAh Black - Pagina 1 - Gesorteerd op meest populaire - PDAshop.be

Guest-20180925190238 25-09-13 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 916928)
I
Vele opladers die zeggen; je kan bv tot 4 keer volledig opladen, in de praktijk bleek dat ik mee moeite 1,5 keer kon opladen.

Daar is een reden voor. Als je een accu gebruikt om te laden dan ontlaadt die accu, zoals elke accu. Tijdens het laden vermindert niet alleen de capaciteit van de accu maar ook de spanning. De spanning is de kritieke parameter: valt de spanning onder ca. 4.3 V is het gedaan met opladen onafhankelijk van hoeveel capaciteit de accu nog heeft..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:15.