iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   iPhone 5(S) Cases (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/144491-iphone-5-s-cases.html)

jordy94 19-09-13 17:47

iPhone 5(S) Cases
 
Hallo,

Heeft iemand enig idee of de nieuwe iPhone 5(S) Cases al ergens te koop zijn? Op de site van Apple stond eerst dat ze beschikbaar waren via de Apple Stores, maar nu staat er dat ze niet beschikbaar zijn.

Link naar de cases: iPhone 5s Case - Brown - Apple Store (U.S.)

StevenVW 20-09-13 13:13

Ik ben ook wel benieuwd. Ze zijn beschikbaar in alle stores van de landen waar de 5S vandaag uitkomt, maar die verzenden niet naar een ander land :(

Effe een bijkomend vraagj, en sorry dat ik je thread dan effe hijack, maar komen die kleuren overeen met de kleuren van de lederen ipad smart covers?

Emper 22-09-13 11:08

ervaringen
 
Heeft iemand een 5s Case gekocht in het buitenland? Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen.

apotheosis 24-09-13 14:30

Zijn er al kickstands voor de 5C?
Vind da makkelijk als je ergens naartoe gaat en je kan je phone schuin houden (zonder dat je die heel den tijd in je handen moet houden).

Of die bekende cases voor de 5C?

Zo stom geweest om er gister geen mee te brengen.

Popsie 27-09-13 19:10

1 Bijlage(n)
Ik heb deze Pouch gekocht. Gezien hij enkel naakt in de dock past vond ik dit een meer geschikte oplossing. Ben al altijd een grote fan geweest van Vaja.

KiloDiesel 29-09-13 06:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jordy94 (Bericht 914090)
Hallo,

Heeft iemand enig idee of de nieuwe iPhone 5(S) Cases al ergens te koop zijn? Op de site van Apple stond eerst dat ze beschikbaar waren via de Apple Stores, maar nu staat er dat ze niet beschikbaar zijn.

Link naar de cases: iPhone 5s Case - Brown - Apple Store (U.S.)

De Apple Store in Oberhausen had afgelopen week nog een flinke lading blauwe en bruine Cases. De andere kleuren hingen er niet.

n1mber 29-09-13 13:00

op Ebay zijn ze wel te vinden. Maar vind ze daar behoorlijk Prijzig ( +/- € 75 incl verzendkosten).

Als iemand er een uit Oberhausen wil meebrengen.....ik hou mezelf van harte aanbevolen.

KiloDiesel 29-09-13 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door n1mber (Bericht 918906)
op Ebay zijn ze wel te vinden. Maar vind ze daar behoorlijk Prijzig ( +/- € 75 incl verzendkosten).

Als iemand er een uit Oberhausen wil meebrengen.....ik hou mezelf van harte aanbevolen.

In Oberhausen zijn ze gewoon 39€.

KiloDiesel 02-10-13 04:47

Afgelopen zaterdag in Oberhausen toch maar de officiele 5S Case gekocht. De bruine versie. Moet zeggen dat het veruit voor mij de beste case is die ik ooit heb gehad. Geeft je de juiste berscherming en ligt top in de hand. Plus dat het ding er gewoon ala Apple strak afgewerkt uit ziet.

Bubbly 02-10-13 08:12

Hadden ze die ook maar voor de 5 uitgebracht. Had vele wonden gescheeld op de planeet.

n1mber 02-10-13 09:00

Die is ook voor de 5. De 5 en de 5s hebben dezelfde maten.

mvveelen 02-10-13 10:06

Hou wel rekening met een andere opening voor de flitser!

Coolstorybro 02-10-13 12:33

Hey iedereen! Ik heb tijdens de launch op 20sept in oberhausen de Red case gekocht samen met mijn space grey 5s. En ik moet zeggen.. het is een zalige case. Vooral dat rood valt snel op. Ik heb een goede keuze gemaakt met de rode case te nemen. Ik vond de andere kleuren iets te standaard en de rode kan je bijna nergens meer vinden in de apple stores en gaan voor heel wat euros over ebay!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:53.