//

bluetooth iphone 4s inkomende gesprekken

bluetooth iphone 4s inkomende gesprekken discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mede iphone gebruikers, aangezien ik nieuw ben met een iphone vraag ik jullie hulp.. ik heb een probleem bij mijn beide carkits. het betreft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-10-13, 21:13
richardw richardw is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard bluetooth iphone 4s inkomende gesprekken

beste mede iphone gebruikers,

aangezien ik nieuw ben met een iphone vraag ik jullie hulp..
ik heb een probleem bij mijn beide carkits. het betreft een radio van pioneer model beh 55bt, aangezien deze soms storing geeft (error 88) bekend probleem van pioneer, en een parrot minikit.
Ik heb met beide apparaten connectie (niet tegelijk natuurlijk). het bellen gaat prima, maar wanneer er een inkomend gesprek komt dan gaat he gesprek niet via de carkit maar via de telefoon. Ik moet dan handmatig het gesprek op bluetooth zetten op de iphone. Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar.. wie kan mij helpen om ook de inkomende gesprekken automatisch via de carkit ta laten verlopen. Het probleem is zowel op mijn radio alswel de parrot..

alvast bedankt voor jullie antwoorden..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-13, 08:42
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Je telefoon detecteert met welk apparaat je het gesprek aanneemt.. Druk je op opnemen op je iphone, dan gaat het gesprek over de telefoon, druk je op de radio op opnemen, dan gaat hij over de autoluidsprekers. Dit is een bekend fenomeen en best logisch ook.
  #3  
Oud 10-11-13, 14:53
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Vanaf wanneer is het probleem begonnen?

Er zijn gekende problemen bij verschillende merken. Ik had het probleem bij mijn wagen na de update naar IOS6. Apple zou wat gerommeld hebben met de blue tooth waardoor er bij velen problemen waren die een 4S hebben.

Voor de RT6 in mijn wagen zou er een update zijn die ze samen met apple gemaakt hebben, maar ondertussen met de iPhone5 was het probleem ook opgelost. Ook zou het probleem voor velen opgelost zijn door te updaten naar IOS7.

Ik zie dat je al IOS7 hebt, dus denk ik alleen dat een update van het BT apparaat een oplossing gaat bieden. Soms helpt het ook wanneer je in de iPhone het syncen van de contactpersonen uitschakelt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Inkomende gesprekken weigeren archiebunker iPhone algemeen 9 09-10-13 17:07
iPhone herkent inkomende gesprekken van contactpersonen niet meer stefaaan iPhone algemeen 0 25-09-13 23:47
geluidsprobleem met inkomende gesprekken marcelh iPhone algemeen 0 17-08-10 20:43
inkomende sms en gesprekken pjvanleeuwen iPhone algemeen 6 09-08-10 17:04
iphone hangt vast bij alle inkomende gesprekken paulvoncken Archief 1 29-06-08 16:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28.