//

Handsfree carkit incl. muziekstreaming, welke?

Handsfree carkit incl. muziekstreaming, welke? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil graag in mijn Volvo een handsfree carkit kopen waarbij ik naast het bellen tevens mijn muziek (spotify) kan afspelen over de autospeakers. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-10-13, 13:50
daduk daduk is offline
• iOS 6.0.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 17
Standaard Handsfree carkit incl. muziekstreaming, welke?

Hallo,

Ik wil graag in mijn Volvo een handsfree carkit kopen waarbij ik naast het bellen tevens mijn muziek (spotify) kan afspelen over de autospeakers.
Ik ben op het spoor van de parrot MKI9200 beland maar lees daar ook wel veel negatieve ervaringen over. Hebben jullie tips? Budget circa € 400,-.

Dank.

Daduk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-13, 17:53
haga haga is offline
• iOS 16.2
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 123
Standaard

Ik heb in mijn Alfa Romeo GT een Parrot Mki9100 laten inbouwen. Is hetzelfde als Mki9200, alleen een ander display.

Gebruik hem, behalve als handsfree, m'n voor BT audio om Spotify te streamen.

Afhankelijk wat ik bij me heb gebruik ik:

IPod 4 Touch (IOS 6)
iPhone 4S (IOS 7)
Ipad Mini (IOS 7)

Ipad gebruik ik ook voor navigatie en Flitsmeister.

Verbinding maken geen probleem. Na navigatie/Flitsmeister melding gaat hij gewoon verder met muziek afspelen.

Heb BOSE met 9 luidsprekers in auto. Geluid gaat over alle boxen. Geluid is qua sterkte en zuiverheid zeer goed.

Heb het door een professioneel bedrijf in laten bouwen voor €250,00.

Ik ben in ieder geval tevreden ��
  #3  
Oud 07-10-13, 23:09
daduk daduk is offline
• iOS 6.0.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 17
Standaard

Dank voor uw reactie!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke carkit ivm TomTom?? Kajokasi iPhone Navigatie 28 05-03-12 01:31
welke carkit voor iPhone4? Actief & cradle gewenst MrM Koopinformatie Nederland 0 14-12-10 21:43
Gezocht: Connector voor Mr Handsfree Carkit Genius yellowwebber iPhone accessoires en onderdelen 0 09-03-10 22:27
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom ross iPhone Navigatie 3 09-10-08 23:33
Welke Carkit of autoradio werkt ! DGCAR iPhone accessoires en onderdelen 17 25-03-08 21:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:07.