//

hard case mogelijk in combinatie met back protector?

hard case mogelijk in combinatie met back protector? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn nieuwe 5s goed beschermen en wellicht sla ik nu een beetje door, maar wat zijn jullie ervaringen met een hardcase zoals de; ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-13, 16:49
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard hard case mogelijk in combinatie met back protector?

Ik wil mijn nieuwe 5s goed beschermen en wellicht sla ik nu een beetje door, maar wat zijn jullie ervaringen met een hardcase zoals de;
- SPIGEN SGP Ultra Thin Air iPhone 5 & 5S Hardcase Crystal Clear
- oCoat Crystal for iPhone5

Ik las ergens dat er toch krassen op de iPhone komen, door stof dat er tussen de case en iPhone kunnen komen en er dan krassen ontstaan door wrijving.
Ook horen ik dat er krassen kunnen ontstaan bij het weer verwijderen van de hardcase.

kan ik de iPhone ook voorzien van een screenprotecor aan de achterkant en daar een case overheen doen?

Graag hoor ik jullie ervaringen en tips!
alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi werkt niet met hard case AshleyF Wi-Fi 2 14-07-12 10:24
Hard case VS Silicone case Dbrown iPhone accessoires en onderdelen 4 22-11-11 21:24
Iphone hard-case spysical Archief 2 02-05-09 19:12
Seido Inno Case en Reusable Screen Protector FreakyFlor iPhone accessoires en onderdelen 9 16-05-08 16:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:13.