//

iPhone 5s oplaadhoesje

iPhone 5s oplaadhoesje discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb de iPhone 5s besteld en verwacht hem binnen een aantal weken. Ik heb altijd gebruik gemaakt van een oplaadhoesje voor mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-13, 19:17
pipo22 pipo22 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Wanroij
Berichten: 24
Standaard iPhone 5s oplaadhoesje

Hallo,

Ik heb de iPhone 5s besteld en verwacht hem binnen een aantal weken.

Ik heb altijd gebruik gemaakt van een oplaadhoesje voor mijn iPhone 4s, maar dit was een goedkope case en werkte niet al te goed.

Heeft een van jullie ervaring met oplaadhoesjes die de iPhone minimaal 1 keer kan opladen?

Zelf lijkt me de Mophie Juice een goede keus alleen vind ik deze nogal prijzig dus misschien heeft iemand suggesties voor me?

Bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-13, 20:45
eddiemen eddiemen is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: In een huis.
Berichten: 207
Standaard

Je heb een dure iPhone, bezuinig dan niet op een cheap ass hoesje en ga gewoon voor de Mophie.
  #3  
Oud 29-10-13, 20:58
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Inderdaad, iets wat minstens 699 kost, moet je niet bekleden met china spul. Oké, dat het werkt prima.

Stel dat het fout gaat dan lig je toch wel op een andere plek, en garantie heb je nergens met de meeste china spul.

Een beetje geld voor kwaliteit mag wel, is nergens mis mee.
  #4  
Oud 30-10-13, 11:42
frankvisser92 frankvisser92 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 61
Standaard

Toen ik mijn 4S nog had wat goedkopere hoesjes gekocht. Wat een drama, slecht, lelijk en zo weer weg gedaan. Net vandaag mijn hoesje van Apple zelf gehaald. 39,- + 10,- verzendkosten (versnelde verzending) al met al 50,- uitgegeven maar wat een prachtig, prachtig hoesje! 1 gouden tip inderdaad. Bezuinig niet op de belangrijke accesoires op een toestel van minstens 700,-
  #5  
Oud 31-10-13, 18:38
pipo22 pipo22 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Wanroij
Berichten: 24
Standaard

Het is ook niet dat ik persee wil besparen op het oplaadhoesje, maar ik vroeg me af of er alternatieven waren, of meerdere mensen ervaring hadden met oplaadhoesjes niet specifiek alleen de Mophie.

De Mophie wordt ook wel erg aangeprijst, maar meestal is er ook wel een concurrent die ook goed is.
  #6  
Oud 01-11-13, 07:52
kickboxer kickboxer is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 8
Standaard

Wat moet je met een oplaadhoesje? 9 uur en 59 minuten gebruikt, 19 uur en 9 minuten stand-by en nog 16% over mijn 4s was binnen 8 uur volledig leeg en dan gebruikte ik hem niet continu.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:58.