iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   mirror of bodyguardz? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/14849-mirror-bodyguardz.html)

Berten.. 19-06-08 23:16

mirror of bodyguardz?
 
ik ben aan het twijfelen tussen een mirror en de bodyguardz screenprotactor. Wat zouden jullie mij aanraden? ik heb al veel goeds gehoord van bodyguardz, maar vind zo een mirror screenprotector best wel mooi. Kan je ook eenvoudig de protectors er terug af halen?

alvast bedankt :)

iMario 19-06-08 23:28

voor mooi effect zou ik je een mirror protector aanraden. voor goeie bescherming van je iPhone, raad ik je de bodyguardz aan. Ik heb ze allebei, goeie bescherming en mooi effect!

Berten.. 19-06-08 23:34

Wat bedoel je met beide? Heb je de achterkant van de bodyguardz en de mirror gebruikt of heel de bodyguardz en de mirror er bovenop?:)

iMario 19-06-08 23:35

Ik heb een full body invisible shield eromheen wat ong hetzelfde is als bodyguardz.
Ik heb gewoon nog over me scherm een mirror protector waar dus ook al een laag van de invisible shield zit

Berten.. 19-06-08 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 129450)
Ik heb een full body invisible shield eromheen wat ong hetzelfde is als bodyguardz.
Ik heb gewoon nog over me scherm een mirror protector waar dus ook al een laag van de invisible shield zit

oke bedankt voor de snelle reacties. Ik denk dat ik eerst een bodyguardz pakket ga bestellen en dan kan ik later nog zien of ik een mirror protector koop. Vooral de mindere kwaliteit van het beeld schrikt me af bij die mirror protector. Kan ik eventueel die mirror protector terug van de iphone halen of is dit af te raden?

iMario 19-06-08 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Berten.. (Bericht 129451)
oke bedankt voor de snelle reacties. Ik denk dat ik eerst een bodyguardz pakket ga bestellen en dan kan ik later nog zien of ik een mirror protector koop. Vooral de mindere kwaliteit van het beeld schrikt me af bij die mirror protector. Kan ik eventueel die mirror protector terug van de iphone halen of is dit af te raden?

Weet niet of het bij alle mirror protectors zo is, ma de mijne is her te gebruiken.
De mirror protector kun je er makkelijk afhalen, geen probleem, je krijgt geen plakresten

Berten.. 19-06-08 23:55

Van welk merk is uw mirror protector? of waar heb je hem gekocht?
Ik heb nog enkele vragen:
Kan je je iphone nog in je dock zetten?
Voelt het scherm nog goed aan?
Als je je mirror er afhaalt, komt de bodyguardz er dan mee af? of blijft die mooi hangen?

iMario 20-06-08 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Berten.. (Bericht 129458)
Van welk merk is uw mirror protector? of waar heb je hem gekocht?
Ik heb nog enkele vragen:
Kan je je iphone nog in je dock zetten?
Voelt het scherm nog goed aan?
Als je je mirror er afhaalt, komt de bodyguardz er dan mee af? of blijft die mooi hangen?

merk weet ik niet... gekocht van iemand van het forum hier.
Men iPhone kan nog makkelijk in het dock ja en het scherm voelt perfect aan, heb de touch settings wel wat omhoog gezet natuurlijk, staat nu op 4.0
als ik de mirror protector eraf haal dan gaat men invisible shield (bodyguardz) erniet af nee, dat komt omdat die heel goed op je iPhone zit. Blijft mooi erop dus

Berten.. 20-06-08 22:13

nog een vraagje over die bodyguardz:
Is het waar dat de screenprotector extra grip heeft of beter gezet meer weerstand biedt, waardoor je je vinger niet meer vloeiend kan bewegen over het scherm?

iMario 20-06-08 22:40

Ik heb er geen last van... ik zou zo'n bodyguardz je wel aanraden, maar je moet het zelf weten he;)

croiman 20-06-08 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Berten.. (Bericht 129443)
ik ben aan het twijfelen tussen een mirror en de bodyguardz screenprotactor. Wat zouden jullie mij aanraden? ik heb al veel goeds gehoord van bodyguardz, maar vind zo een mirror screenprotector best wel mooi. Kan je ook eenvoudig de protectors er terug af halen?

alvast bedankt :)

k heb ze allebei gebruikt, en moet zeggen, gebruik de mirror op het scherm en de body achter op de cover, zo is nog heel je iphone beschermt en heb je ze allebei, niet op elkaar plakken. word je scherm dikker en minder gevoellig.

iMario 21-06-08 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 129798)
niet op elkaar plakken. word je scherm dikker en minder gevoellig.

ik heb ze op elkaar zitten, je iPhone word amper dikker hij past bij mij nog makkelijk in het dock.
maja als je die mirror er ooit af zou halen dan kun je alsnog de voorkant van de boydguardz erop doen;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:12.