//

Audio splitter met extension cable

Audio splitter met extension cable discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Ik heb van DX deze artikelen besteld maar weet iemand hoe dit werkt met een Ipad/Iphone ? 3.5mm Audio Jack Splitter - Free ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-11-13, 21:45
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard Audio splitter met extension cable

Beste allen,

Ik heb van DX deze artikelen besteld maar weet iemand hoe dit werkt met een Ipad/Iphone ?

3.5mm Audio Jack Splitter - Free Shipping - DealExtreme

en

3.5mm Audio Extension Cable (1.5M) - Free Shipping - DealExtreme


( Sku : 5212 en 5157 )

gr,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-13, 09:05
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Ja, hiermee kan je twee koptelefoons aansluiten op 1 audiopoort. En de ander is een verlengkabel
  #3  
Oud 01-12-13, 16:55
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yukhalilsel Bekijk bericht
Ja, hiermee kan je twee koptelefoons aansluiten op 1 audiopoort. En de ander is een verlengkabel
dat weet ik. alleen ze werken niet. Als je naar de headphonejack kijkt zie je 2 zwarte 'strepen' heeft dat er misschien mee te maken ? Want bij de iphone oordopjes heb je 3 strepen..
  #4  
Oud 01-12-13, 17:00
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Congierge Bekijk bericht
dat weet ik. alleen ze werken niet. Als je naar de headphonejack kijkt zie je 2 zwarte 'strepen' heeft dat er misschien mee te maken ? Want bij de iphone oordopjes heb je 3 strepen..
Bij normale headphones heb je 2 strepen, dus 3 oppervlaktes. Links,Rechts en Ground.
Bij de apple headphone is dat 3, links, rechts, ground en remote bediening (opnemen, volume lager/hoger etc)

Als de splitter niet werkt kan dat aan de afwerking er van liggen. Probeer die splitters eens op een ander apparaat, kijken of die daar wel op werkt.

Ik weet namelijk dat splitters wel gewoon werken op iphones. Waarschijnlijk heb jij een slecht kwaliteitsproduct in handen
  #5  
Oud 01-12-13, 21:58
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yukhalilsel Bekijk bericht
Bij normale headphones heb je 2 strepen, dus 3 oppervlaktes. Links,Rechts en Ground.
Bij de apple headphone is dat 3, links, rechts, ground en remote bediening (opnemen, volume lager/hoger etc)

Als de splitter niet werkt kan dat aan de afwerking er van liggen. Probeer die splitters eens op een ander apparaat, kijken of die daar wel op werkt.

Ik weet namelijk dat splitters wel gewoon werken op iphones. Waarschijnlijk heb jij een slecht kwaliteitsproduct in handen
Hmmm. Ik was bij de mediamarkt en even voor de gein op andere toestellen geprobeerd, bij sommige werkte het wel en bij sommigen niet. Het werkte in ieder geval niet goed. Ik heb hem ook bij een S3 mini geprobeerd maar daar werkte hij ook maar half ( alleen linker of rechterkant ). Ik denk dat het ook aan DX ligt. Anyways, dank je wel voor je hulp .

groettjesssss
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone Dock Extender/Extension? RoyalMess iPhone accessoires en onderdelen 4 17-10-11 21:23
Earpeace kapot na gedoe met ribbon cable 3 Raid3rNL iPhone algemeen 1 04-10-10 09:55
Audio problemen met 3G iTim.L iPhone algemeen 1 28-10-09 12:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:10.