//

Prijzen iculture shop

Prijzen iculture shop discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me af waarom de prijzen bij de icultureshop (van iphoneclub) zo hoog zijn? Ik kan dat eigenlijk niet echt begrijpen. Bijvoorbeeld een adapter ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-12-13, 12:58
pompino pompino is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 62
Standaard Prijzen iculture shop

Ik vroeg me af waarom de prijzen bij de icultureshop (van iphoneclub) zo hoog zijn? Ik kan dat eigenlijk niet echt begrijpen.

Bijvoorbeeld een adapter om je telefoon op te laden kost bij Apple zelf 19,00 euro, maar hier kost die dus 29,95. Meer dan 10 euro verschil. Voor hetzelfde dingetje. En dit zelfde geldt ook voor andere accesoires, zoals kabels en diversen.

Is hier een logische verklaring voor? Want met alle respect, ik zou me echt opgelicht voelen als ik hier iets zou halen, wat origineel Apple is, en dat het dan bij Apple zelf een heel stuk goedkoper is.

Zijn er überhaupt mensen die wat kopen of ervaring hebben met de icultureshop?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-12-13, 13:26
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Een logisch verklaring voor hogere prijzen is denk ik 'geld verdienen'.

Het is iedere winkel vrij om te vragen wat deze wil (nou ja, meestal dan).
  #3  
Oud 24-12-13, 13:31
pompino pompino is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 62
Standaard

Ja tuurlijk, dat begrijp ik. Maar vind de verhouding veel te groot. Had altijd wel een wat "eerlijker" beeld verwacht bij een shop die aan iphoneclub gelieerd is. Meestal zie je dit soort prijzen op "dubieuze" websites. Al zeg ik niet dat dat hier het geval is hoor. Bedoel, heb veel info en hulp aan de website en forum. Maar wilde een nieuwe oplaadkabel kopen, en dacht dat ik hier wel aan het goede adres zou zijn.. En toen viel het me op, dat de prijzen zo extreem zijn.
  #4  
Oud 24-12-13, 14:54
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Dat is al een tijdje zo en ik heb dat ooit eens een keer gevraagd aan een medewerker van Coolblue.
Hij vertelde mij dat dat kwam door de goede en snelle service.
Nu is dat wel zo want ik wilde laatst een back-cover van mijn iPad air retourneren maar dat hoefde niet vanwege de hoge retourkosten. Mijn CC werd ook niet gecrediteerd dus ik had een gratis hoes. Deze was wel duurder dan elders maar op dat moment de enige winkel die iets leverde.
Verder bestel(de) ik er weleens wat, maar tegenwoordig kijk ik toch eerst bij andere webwinkels of die het artikel misschien ook hebben en wat het daar kost.
Mochten de prijzen niet ver uit elkaar liggen, of hetzelfde zijn, bestel ik bij Coolblue vanwege de, inderdaad, goede service.
__________________
Standin' my ground
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile shop of PDA-Shop?? Randy_Orton1986 Odido (T-Mobile) 16 16-02-10 22:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:04.