//

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Leuk topic dit Ik heb sinds vandaag een SwitchEasy CapsuleNeo voor de iPhone 3G . Bestaat uit 3 delen: een superdunne zwarte siliconen "hoes" (2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #421  
Oud 18-11-08, 22:19
Iphonez's schermafbeelding
Iphonez Iphonez is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zaanstreek
Berichten: 5
Standaard

Leuk topic dit Ik heb sinds vandaag een SwitchEasy CapsuleNeo voor de iPhone 3G. Bestaat uit 3 delen: een superdunne zwarte siliconen "hoes" (2 stuks in de verpakking), en vervolgens 2 plastic ehhh...kunststoffen onderdelen. Het is een beetje een gedoe om e.e.a. goed op elkaar te krijgen. Je begint natuurlijk met de screenprotector (2 stuks in de verpakking). Eigenwijs als ik ben, deed ik dit redelijk snel op mijn werk, met als gevolg dat de ene al in de prullenbak is beland en de andere er dan wel op zit, maar met krassen... dom...dom...dom

Verder zit er nog een Video Stand (groot woord voor een klein stukje plastic) bij om je iPhone liggend in te plaatsen. Zo kun je bijv. je films bekijken zonder moe te worden . Verder zitten er nog afdekdopjes bij voor je hoofdtelefoonuitgang en je dockings connector. (Die raak je al waarschijnlijk kwijt als je je omdraait...). Ow...en ik vergat nog de Microfibre wipe van 5 x 5 cm...

De case ligt lekker in de hand - maakt naar mijn idee de iPhone niet te groot. Netjes afgewerkt. Kosten pakweg 25 euro.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #422  
Oud 22-11-08, 11:20
koen_dr koen_dr is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

Ik heb een Miniot Iwood case, walnoot... Strak, mooi en lekker exclusief..., past perfect en ziet er na 1.5maand nog steeds gloednieuw uit! Voor mij de perfecte case
  #423  
Oud 22-11-08, 16:09
gkho gkho is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Talking Air Jacket Set

Ik heb van Powersupportusa.com (via een Applestore) de air jacket for iPhone 3G.
Een doorzichtige hard plastic cover met twee schermfolies (een heldere"crystal" en een anti-glare).
De cover is 0,7mm dik en past perfect om de 3G. Je ziet hem dus bijna niet en door zijn vorm past hij ook nog in de meeste dockingstations.



Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_5984.JPG‎ (16,8 KB, 520x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_5985.JPG‎ (18,0 KB, 520x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_5991.JPG‎ (29,1 KB, 521x gelezen)
  #424  
Oud 22-11-08, 16:39
Mackjenzie's schermafbeelding
Mackjenzie Mackjenzie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 178
Arrow

- Had eerst een lederen slipcase van Artwizz, maar de "zachte voering" was nogal een verzamelplaats voor stof en haartjes ... Ideaal om bvb onder het scherm te kruipen. Daarenboven gleed de iphone na een maand gebruikt te hebben, veel te gemakkelijk uit het hoesje waardoor ik hem tot 2 maal toe liet vallen in een week tijd.

- Nu heb ik een Gelaskin besteld (gelaskins.com), incl screen protector. Ze zien er mooi uit, bieden veel bescherming, zijn makkelijk in gebruik, verhoogt de grip op je iphone en ze krijgen overal heel goede reviews. Normaal zou het pakketje deze week geleverd moeten worden !
  #425  
Oud 23-11-08, 00:11
Tr1bal Tr1bal is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 77
Standaard

vandaag Sena ultra slim ding binnen gekregen, in het begin zit ie wat strak, maar naar een paar keer in en eruit, gaat het wat soepeler.

(niet doordenken graag haha)
  #426  
Oud 23-11-08, 17:09
Bart_ Bart_ is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Turnhout, België
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar Bart_
Standaard

Ik was op het internet aan het zoeken, en 'k kwam stickers ( http://img220.imageshack.us/my.php?image=skinzy3.png , lukt me niet om hem bij stickers in te voegen, pc doet raar ) tegen voor achter op je iphone te plakken, in aller hande kleuren te leveren!
Vindt dat écht mooi, en je hebt niet zo'n lelijke hoes/cover.
Wel jammer dat dit in Portugal (?) is.
Weet misschien iemand waar je deze stickers kunt bestellen?

mvg

Laatst gewijzigd door Bart_; 23-11-08 om 17:18. Reden: link was verkeerd ;-) aangepast nu.
  #427  
Oud 23-11-08, 19:19
SeeSee SeeSee is offline
• iOS 9.2.1
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 34
Standaard

Ik zelf gebruik de capsule rebel cherry, colors en wacht op mn neo van switcheasy Heb ook een paar merklozen siliconen hoesjes van ebay, best goed spul.
Voor mij is het switcheasy all the way, beste bedrijf tot nu toe wat hoesjes betreft!
  #428  
Oud 24-11-08, 20:56
jetgadget's schermafbeelding
jetgadget jetgadget is offline
• iOS 4.0.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

Ik heb deze prachtige skins. (zie bijlage) fijne ervan is dat ze lekker kunnen blijven zitten terwijl je de iphone gebruikt. heb er nog 1 over.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg iphoneskinsna6.jpg‎ (46,9 KB, 162x gelezen)

Laatst gewijzigd door King1987; 03-12-08 om 15:59.
  #429  
Oud 24-11-08, 21:40
SeeSee SeeSee is offline
• iOS 9.2.1
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 34
Standaard

Hey die houtachtige ziet er leuk uit! mag ik weten waar je die vandaan hebt?
  #430  
Oud 24-11-08, 21:58
kuradius's schermafbeelding
kuradius kuradius is offline
• iOS 7.1.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: naaldwijk
Berichten: 51
Stuur een bericht via MSN naar kuradius
Standaard

ik heb een mophie juice pack
__________________
Type:iPhone USA 8gb (t-mobile nl) Firmware: 2.2 jailbroken
  #431  
Oud 24-11-08, 22:14
Bart_ Bart_ is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Turnhout, België
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar Bart_
Standaard

Daarnet gewoon een orginele iPhonesok gekocht en zo'n speciale sticker voor achterop (ook nog zo'n mirror-screenprotector, vet effect ;-) ).
Is misschien wel niet zo hartstikke mooi, maar als er een kras op zou komen zou ik mezelf wel iets kunnen aandoen! Mijn iPhone is heilig voor mij
en toch weet ik dat er OOIT een kras(je) op zal komen, maar daar mag ik nu niet aan denken
  #432  
Oud 25-11-08, 00:48
benBEN's schermafbeelding
benBEN benBEN is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vleuten
Berichten: 173
Standaard

Hier een tevreden Vaja case gebruiker.

Mooi, apart en zit gegoten om de iPhone. Voor beide generatie toestellen.

Nadeel lang wachten op levering, maar het wachten meer dan waard.
__________________
[B]iPhone 6+ 128 goud, iPad 3 64 wit
  #433  
Oud 30-11-08, 01:31
Kiruna Kiruna is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik heb sinds gisteren deze:


Maandag besteld en vrijdag binnen Ben er helemaal blij mee !
Kan hem ook makkelijk van bovenaf uit de case halen. En als ik met koude en gladde handen mijn foon uit mijn zak wil halen, dan glijd hij me niet meer uit mijn handen. (Mijn grootste angst.....is wel eens met andere toestellen gebeurd, die minder glad waren )
__________________
Groeten, Kiruna
  #434  
Oud 01-12-08, 12:32
WmL1982's schermafbeelding
WmL1982 WmL1982 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Standaard

Zo, was ik even blij dat ik mijn Sena Ultraslim zaterdag binnen heb gekregen toen mijn telefoon vandaag in de bus uit mijn hand werd gelanceerd...
  #435  
Oud 02-12-08, 07:14
HDJ HDJ is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Tiberias, Israel
Berichten: 17
Standaard

Ik heb deze:



Clear Back Cover for Apple iPhone 3G - iPhone 3G Shield Protector Cases

Ik heb hem in Hong Kong gekocht voor omgerekend 1,50 euro, maar ik vond ze gisteren op eze amerikaanse website. Verzending is 20 dollar naar Israel, zal naar Nederland wel hetzelfde zijn. Het model is vergelijkbaar met de houten case een paar posts terug.

Een probleem is dat er stof tussen de iPhone en de case komt, en dat kan gaan krassen. Ik heb huishoudfolie op de achterkant gedaan. Als je het mooi gladstrijkt zie je er niks van, en niks krast meer Een screen protector op het scherm, en de iPhone is goed beschermd, maar wordt niet onhandig dik.
  #436  
Oud 03-12-08, 14:22
titatovenares titatovenares is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 17
Standaard



ik heb net deze aangekregen en ben er heel blij mee
kan eraan blijven zitten als ik hem gebruik en past perfect aan
in verschillende kleuren verkrijgbaar
  #437  
Oud 03-12-08, 15:10
HDJ HDJ is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Tiberias, Israel
Berichten: 17
Standaard

Ik heb gisteren maar deze besteld. 0.7 mm dik, en doorzichtig, zodat iedereen nog kan zien dat ik een 16GB iphone heb ;-)



Ik ben benieuwd hoe de pasvorm is en of ie zo strak zit dat er geen stof tussenkomt.
  #438  
Oud 03-12-08, 21:26
DutchMob DutchMob is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 64
Standaard Diesel

Ik heb pas deze mooie case van Diesel gekocht, gewoon via de Apple store. Van de een op de andere dag stond hij er tussen.



Voordelen: een mooie, soepel lederen case met een goede pasvorm.
Hoe de klittenbandstrips het houden moet ik nog even afwachten

Nadelen: Geen gaatje achterin voor de camera, deze moet je dus (deels) uit de case halen om een foto te maken.

Voor de € 38,38 is hij me helemaal waard. De levering ging via UPS en had nogal wat tegenslag. Niettemin een mooie case.

Ciao
__________________
iPhone 4: 32Gb - zwart - iOS 5 - No JB | iPad 2: 16Gb 3G - zwart - iOS 5-No JB | Macbook Pro 15": OSX Lion

Laatst gewijzigd door DutchMob; 03-12-08 om 21:30.
  #439  
Oud 04-12-08, 23:14
joeri v joeri v is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 24
Standaard

ik ben van plan een Fabrix Cases Black hoeske te kopen... maar ben nog niet zeker...
zou iemand een foto kunnen maken van de dikte van 't hoesje met de iphone 3g erin?

alvast bedankt!

En zijn er vergelijkbare cases als die van fabrix, maar dan dunner?
vind de iphone lekker dun maar ben bang dat een case hem veel dikke maakt...
  #440  
Oud 08-12-08, 11:55
ibfone ibfone is offline
• iOS 12.2
• 12.1.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 3
Question full body protector (FBP)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door batalhador Bekijk bericht
Ik las iets waar stond dat de bodyguardz bescherm folie je touchscreen aantasten?
onzin lijkt mij? of was het zo en is het verbeterd?

Wie weet of er een FBP bestaat voor de 1e generatie Iphones ? Zoals de ZAGG voor de 3G ?
alvast bedankt
ibfone
Reageren

Labels
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! Rub3n iPhone accessoires en onderdelen 9 06-07-11 10:12
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 15:10
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 20:52
iPhone 4 case/hoesje TeunD iPhone accessoires en onderdelen 1 22-08-10 14:03
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone pascalbrouwers Muziek, foto & video 17 23-01-10 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:08.